arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲

مجمع روحانیون مبارز پیروزی حسن روحانی در انتخابات را تبریک گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، حضور مردم در این انتخابات را حامل پیام خردورزی و اعتدال برای هموطنان و پیام صلح و دوستی برای جهانیان دانست.

به گزارش انتخاب ؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

مردم نجیب و آگاه ایران

حضور معنی‌دار شما پای صندوق‌های رأی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیام خردورزی و اعتدال برای هموطنان و پیام صلح و دوستی برای جهانیان به همراه داشت.

بر اساس اندیشه معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، صاحبان اصلی انقلاب، مردمند. تصمیم و اراده مردم با توکل بر عنایت لایزال الهی همواره گشاینده بن‌بست‌ها و خالق حماسه‌های به یادماندنی است. انتخابات 24 خرداد 92 و مجموعه اتفاقات قبل از آن نشان داد که عناصری چون اخلاق و از خود گذشتگی، دوراندیشی و اعتدال، حریت و آزادگی، دفاع از حقوق مردم و اعتقاد به تغییر و اصلاح مداوم در شئون زندگی جامعه خواست اصلی ملت ایران از هر قوم و آئین است.

در اینجا لازم می‌دانیم از رهنمودهای تعیین‌کننده مقام معظم رهبری و نقش سازنده و مؤثر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی و دکتر محمدرضا عارف در خلق این حماسه بزرگ صمیمانه سپاسگزاری کنیم. حضور آگاهانه یکایک افراد، اقشار، گروها و احزاب بویژه احزاب اصلاح‌طلب که این پیروزی ارزشمند را به ارمغان آورد موجب تشکر و قدردانی است. این موفقیت را به ملت بزرگ و عزیز ایران و رئیس‌جمهور منتخب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن روحانی، که یکی از باسابقه‌ترین یاران نهضت امام خمینی(ره) است، صمیمانه تبریک می‌گوییم و در آستانه سالروز ولادت حضرت بقیةالله(عج) نجات همه مظلومان و بی‌گناهان را از درگاه قادر متعال مسالت داریم.»
نظرات بینندگان