arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲

نقدی: اگر کاندیداهای ناموفق 88 اخلاق کاندیداهای 92 را داشتند تحریم‌های جدید اعمال نمی‌شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از رهبری داهیانه و هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز در خلق حماسه غرورآفرین سیاسی از صمیم جان تشکر می‌نماییم.

 سردار محمدرضا نقدی - رییس سازمان بسیج مستضعفین - در جلسه شورای معاونان و مسئولان اقشار 22گانه تخصصی بسیج، ضمن تشکر از همه کاندیداها به دلیل رعایت اخلاق و آرامش و متانت اظهار کرد: ای کاش کاندیداهای ناموفق سال 88 ذره‌ای از اخلاق و منش کاندیداهای انتخابات 92 را داشتند. اگر آنها ضمن احترام به آرای ملت، از قانون تمکین می‌کردند نه آن حوادث تاسف‌بار پیش می‌آمد و نه دشمنان انقلاب، امیدوار به حرکات جدید مثل تشدید تحریم‌ها و فشارهای روانی علیه ملت ما می‌شدند.

وی با تقدیر از برخورد سنجیده کاندیداها تصریح کرد: رفتار خردمندانه کاندیدای منتخب و سایر کاندیداها و هوادارانشان یک الگوی مناسب است که می‌تواند دوره خوبی از رفتار سیاسی و مردم‌سالاری اسلامی را نوید بدهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تاکید بر روشن شدن حقیقت سلامت نظام انتخاباتی ایران برای جهانیان و رسوایی مدعیان تقلب خاطرنشان کرد: باید مسببان فتنه با عذرخواهی از پیشگاه ملت بویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان مظلوم فتنه 88 به جرم بزرگ تاریخی خود اعتراف کنند، اگرچه این اعتراف، آن فجایع بزرگ را جبران نخواهد کرد.
نظرات بینندگان