arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۲

هشدار پلیس! به همه دختران جوان اعتماد نکنید...!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دختر جوان 19 ساله ای وارد خانه ها می شد به چندین فقره سرقت منزل و طلاجات بیماران اعتراف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اوایل خردادماه امسال شخصی به کلانتری تماس گرفت و از وقوع یک فقره سرقت منزل و سرقت طلاجات همسرش خبر داد.

به دنبال این موضوع ماموران کلانتری 125 یوسف آباد بلافاصله جهت بررسی موضوع خود را به خیابان پروین اعتصامی رساندند.

با حضور واحد گشت در محل شخصی به نام علی به ماموران مراجعه کرد و اظهار داشت که همسرش دچار بیماری شده و به دلیل مشکلات کاری مجبور از طریق آگهی در روزنامه خواستار یک پرستار برای همسرش شود.

وی ادامه داد: همان روز پس از چاپ آگهی دختران جوان 19 ساله به نام فریبا با بنده تماس گرفت و از مشکلاتش گفت که به این کار و پولش احتیاج دارد. لذا من هم دلم سوخت و او را جهت نگهداری از همسرم استخدام کردم. ولی امروز وقتی به خانه بازگشتم متوجه شدم که این دختر شیاد تمامی طلاجات همسرم را از دست و گردنش باز کرده و مقداری پول نقد، 10 عدد سکه و تعدای بشقاب و ظروف قیمتی نیز از داخل خانه به سرقت برده و متواری شده است.

به دلیل حساسیت موضوع پلیس برای جلوگیری از هرگونه سرقت احتمالی دیگری اقدام مشخصات دختر جوان را به تمامی واحد های گشتی تهران ارسال کرد و در نهایت دختر جوان در شمال تهران شناسایی دستگیر شد.

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد "سرهنگ فرامز مهری" با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم با انتقال به کلانتری توسط شاکی شناسایی شد و جهت سیر مراحل قانونب در حالی که به چندین فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده بود، به دادسرا ارجاء شد.

سرهنگ مهری به هموطنان هشدار داد که به هیچ عنوان با التماس دختران جوان فریب نخورید و در وهله نخست به آنان اعتماد نکنید. 
نظرات بینندگان