arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۲

دیدار نمایندگان مجلس با روحانی لغو شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: جلسه عصر امروز نمایندگان با حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب که قرار بود ساعت17انجام شود، فعلا لغو و این دیدار به بعد از تعطیلات تابستانی مجلس موکول شد.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برنامه دیدار نمایندگان مجلس با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: این دیدار قرار بود عصر امروز ساعت 17 انجام شود ولی بعد از صحبتی که آقای ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس با مسئولان دفتر رئیس‌جمهور منتخب انجام داد، این دیدار به بعد از تعطیلات تابستانی مجلس موکول شد.

وی با بیان اینکه بنابراین دیدار نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور منتخب بعد از تعطیلات تابستانی خانه ملت که 8 تا 21 تیرماه است، انجام می‌شود، درباره علت این موضوع گفت: از آنجایی که فردا نیمه شعبان و امشب شب عید است، لذا ممکن است نمایندگان بخواهند برنامه‌ای داشته باشند. به همین دلیل این دیدار بعد از تعطیلات تابستانی مجلس انجام می‌شود و در همان زمان برنامه هماهنگی بین مجلس و دفتر رئیس‌جمهور منتخب برای زمان و مکان این دیدار تنظیم می‌شود.

جعفر قادری نماینده شیراز نیز در گفت‌وگوی کوتاهی گفت: دفتر رئیس‌جمهور منتخب خودش از نمایندگان دعوت کرده بود تا در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، دیداری بین نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور منتخب انجام شود.
نظرات بینندگان