arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۲

نظر پرويز پرستويي در مورد انتخابات ریاست جمهوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرويز پرستويي گفت: به خاطر اين شوري که در مردم به وجود آمده بياييم تمام مشکلات را کنار بگذاريم و ما هم در جامعه هنريمان اين دوستي را سرلوحه قرار دهيم و همديگر را دوست داشته باشيم.
اين بازيگر سينما‌، تئاتر و تلويزيون در آستانه‌ 2 تير ماه سالروز تولدش در گفت‌وگو با ايسنا، ادامه داد: اين ايام، تولد تک‌تک ملت ايران است و همه شاد هستند که اميدوارم اين شادي هميشه وجود داشته باشد.
وي حضور مردم در انتخابات را يک حماسه بزرگ برشمرد و گفت: اين حضور يک اتفاق عجيب و غريب بود. مردم ايران هميشه غيرت خودشان را نشان داده‌اند. اين اولين دوره انتخابات نبود و هميشه انتخابات داشته‌ايم اما اين اولين باري بود که همه جهان دچار حيرت شدند و اکثريت آنان نيز تبريک گفتند.
اين بازيگر ادامه داد: مردم با تمام نقاهت‌ها،‌ تورم‌ها‌ و تحريم‌ها‌ در حالي که همه تصور مي‌کردند کسي در انتخابات شرکت نمي‌کند اما به پاي صندوق‌هاي راي آمدند و نشان دادند، ما ملتي هستيم که اگر گوشت هم را بخوريم، استخوان هم را دور نمي‌اندازيم.
پرستويي با بيان اينکه از حضور و شور و شعف مردم بغض کرده است، خاطرنشان کرد: مردم از شان ايراني بودن و غرور ملي‌شان دفاع کردند و براي دولت‌مردان هم روشن شد‌، مردم پشت مليتشان مي‌ايستند و اميدوارم دولت يازدهم جواب قيام ملي ايران را پاسخگو و هميشه حامي ملت باشد.
بازيگر «آژانس شيشه‌اي» با بيان اينکه در چند سال سپري شده ناهنجاري‌هاي زيادي را پشت سر گذاشته‌ايم، افزود: اما تقاضا دارم گله‌ها را کنار بگذاريم تا در سال 92 سينماي بهتري داشته باشيم و مردم عزيز را که هميشه حامي هنرمندان بوده‌اند را با سينما آشتي دهيم.
پرويز پرستويي گفت: براي تولد خودم چيزي ندارم بگويم اما براي خلق اين حماسه به تک تک مردم ايران تبريک جانانه‌اي مي‌گويم و آرزوي بهروزي و پيروزي روزافزون براي ملت ايران و خانواده محترم سينما دارم.
نظرات بینندگان