arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۲

حبیبی: پوتین مردانه در مقابل اوباما ایستاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت:

محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی وقایع سال 88 را محصول همراهی تندروهای یک جریان سیاسی با منافقین دانست و گفت: فتنه 88 که تا ابد در تاریخ ایران به عنوان یک ننگ بر پیشانی برخی رجال سیاسی و نیز جریانهای سیاسی باقی خواهد ماند محصول غفلت و همراهی برخی جریانات با منافقین بود.

وی با تجلیل از رجال سیاسی و مذهبی اصولگرا در انتخابات سال 92 افزود: موضع‌گیری شفاف و روشن و منصفانه نامزدهایی که توفیق بدست نیاوردند، نشان داد اگر آنها هوشمندانه عمل کنند جایی برای عرض اندام منافقین و بدخواهان باقی نمی‌گذارند. تبریک تک تک نامزدها به فرد منتخب و اعلام همکاری تصویری از همدلی و اتحاد در کشور پدید آورد و اقتدار ملی ایرانیان به رخ جهانخواران کشیده شد، اگرهمین عمل را در سال 88 از طرف نامزدهای ناکام شاهد بودیم امنیت ملی کشور به خطر نمی‌افتاد.

این فعال سیاسی با تجلیل از حضور مردم در انتخابات برای خلق حماسه سیاسی و تبریک به حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی گفت: باید به آینده فکر کرد و مهمترین دستور کار دولت باید خلق حماسه اقتصادی باشد. نخبگان و مردم باید به دولت کمک کند تا چنین حماسه‌ای شکل بگیرد. اولین گام برای خلق حماسه اقتصادی چینش وزرای اقتصادی دولت آینده بر مبنای عقلانیت، اعتدال و کارآمدی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین در مورد نشست گروه 8 و اختلافات قدرتهای بزرگ اظهار کرد: هر از چندی قدرتهای بزرگ دور هم جمع می‌شوند و عکس یادگاری می‌گیرند. غرب در بحران فرهنگی و رکود اقتصادی غرق است. آنها اختلافات خود را مدیریت می‌کنند که بیرون درز نکند اما مردم دنیا می‌دانند که آنجا چه خبر است. جنبش ضد سرمایه‌داری و آینده تاریک جوامع سرمایه‌داری نشان می‌دهد راه حلی برای برون رفت از بحران ندارند.

وی با اشاره به حمایت غرب از تروریست​ها در سوریه تصریح کرد: غرب از مشتی مزدور و آدمکش در سوریه حمایت می‌کنند. پوتین مردانه در برابر اوباما ایستاد و گفت حاضر به همراهی وحمایت ازآدمخواران نیست. این یک گام به جلو برای شکست گرگهای جهانی علیه ملت سوریه است. امیدواریم مردم سوریه همانطور که در القصیر تروریستها را شکست دادند در حلب هم آنها را به شکست و رسوایی بکشانند.
نظرات بینندگان