arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۲

حماس: در درون مان اختلافی وجود ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که تمامی اخبار منتشر شده در رسانه‌های وابسته به جنبش فتح مبنی بر وجود اختلافاتی در داخل این جنبش، دروغ پردازی و اخبار کذبی است که هیچ پایه و اساسی ندارد و جنبش فتح همواره به منظور زیر سوال بردن مصداقیت و وحدت حماس، چنین شایعاتی را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این جنبش روز دوشنبه در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، خاطرنشان کرد که آنچه در پایگاه اطلاع رسانی جنبش فتح " فلسطین پرس" در رابطه با دکتر محمود زهار منتشر شده، مبنی بر ممنوع السفر کردن وی و اختلاف وی با دیگر رهبران حماس، اخباری دروغ و کاملا بی‌پایه و اساس و تلاشی نافرجام در راستای تخریب وجهه حماس و رهبران مقاومت خواهد بود که هرگز راه به جایی نخواهد برد.

حماس در ادامه تشریح کرد: انتشار چنین شایعات و اخبار کذبی به نفع چه کسی خواهد بود چرا رسانه‌هایی که اقدام به این کار می‌کنند، پرده از جنایت‌های دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و طرح‌های یهودی سازی آن علیه قدس اشغالی و رنج و محنت‌های اسرای بازدداشت شده در زندان‌های این رژیم و آوارگان فلسطینی بر نمی‌دارند؟

جنبش حماس خاطرنشان کرد: اهداف این رسانه‌ها از انتشار اخبار کذب و بی‌پایه و اساس علیه حماس و چهره‌های برجسته مقاومت کاملا مشخص است و بارزترین آن سرپوش نهادن بر بحران سیاسی تشکیلات خودگردان در رام الله پس از استعفای رامی حمد الله، نخست وزیر جدید دولت رام الله و تلاشی نافرجام برای گمراه سازی افکار عمومی نسبت به همکاری امنیتی این تشکیلات با دشمن صهیونیستی و خدمتی مجانی به این رژیم غاصب و به دشمنان ملت فلسطین خواهد بود.

حماس بار دیگر تاکید کرد که مواضع آن واحد و یکپارچه است و رهبران آن هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند و نبرد آن تنها با دشمن صهیونیستی خواهد بود.

نظرات بینندگان