arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۲

دستور دیرهنگام احمدی نژاد: خانه سینما را باز کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همزمان با چالش‌های جدید درباره‌ی وضعیت بازگشایی خانه سینما، «ایسنا» به متن نامه‌ی رییس دفتر رییس‌جمهور دست یافت که بر بازگشایی خانه سینما از سوی رییس‌جمهور تاکید دارد. نامه‌ای که با صراحت و لحنی منتقدانه به بازگشایی خانه سینما در دولت جاری تاکید شده اما به هر دلیل، ازسوی دستگاه مسئول آن تاکنون ترتیب اثر نیافته است.

در متن این نامه‌ که از سوی رییس‌جمهور در پاسخ به گزارشی که در یازدهم فروردین ماه تحویل ایشان شده،خطاب به جواد شمقدری - معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی - نوشته شده، آمده است: «گردشکار شماره 2812 مورخ 11 فروردین ماه 92 معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی این دفتر درخصوص گزارش نمایندگان خانه سینما در هیات هفت نفره اصلاح اساسنامه (تصویر پیوست) به استحضار ریاست‌ محترم جمهوری رسید، پی‌نوشت فرمودند:

باسمعه‌تعالی جناب آقای شمقدری چرا اینقدر بسته و با تنگ‌نظری برخورد می‌شود. باید اجازه داد یک نهاد صنفی کار خودش را بکند. اکثریت قاطع اعضای خانه سینما متعهد به کشور و ارزش‌های الهی و انسانی هستند. کاری نشود که گرایشات و اغراض شخصی و گروهی به نام انقلاب معرفی و یا خدای ناکرده با استفاده از قدرت سازمانی تحمیل گردد. فوری مشکل را حل کنید و اعلام نتیجه شود.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
1
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دیره
نظرات بینندگان