arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۲

رونمایی از تندیس شهید بهشتی در جوار آرامگاه مادرش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر خانه فرهنگ شهید بهشتی گفت: به مناسبت هفت تیر رونمایی از تندیس شهید بهشتی در مجاور آرامگاه مادر ایشان را در گلستان شهدا داریم.

به گزارش فارس، مائده السادات کاویانی در مورد برنامه‌های خانه فرهنگ شهید بهشتی اظهار کرد: تاکنون این مجموعه توانسته طیف وسیعی از کتاب‌های شهید بهشتی را در قالب‌های گوناگون چاپ و در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی ادامه داد: مجموعه کتاب‌های بهشت هفتم، خانواده از منظر شهید بهشتی، بیداری اسلامی، تشکل‌ها و قانون اساسی از دیدگاه شهید بهشتی از جمله آثاری است که در این مرکز جمع‌آوری و منتشر شده است.

مدیر خانه فرهنگ شهید بهشتی با بیان اینکه کتاب رمانی ویژه نوجوانان نیز از شهید بهشتی به چاپ رسیده است، بیان کرد: کتاب «محافظ شخصی» که سال گذشته منتشر شد یک رمان بلند ویژه نوجوانان است.

وی با بیان اینکه تا کنون مسابقات گوناگونی در قالب‌های مختلف برای عموم مردم برگزار شده است، تصریح کرد: به دلیل ثقیل بودن برخی از کتاب‌های شهید بهشتی که قشر خاصی جذب خواندن آن می‌شوند، تعدادی از آنها را به صورت مسابقه در میان مردم توزیع کرده‌ایم مانند «قشر آزادی» که 6 هزار و 500 نفر در آن شرکت کردند، یا کتابچه‌های «سلسله موی دوست» که در ماه رجب در اعتکاف توزیع شد.

کاویانی به تهیه تعدادی کلیپ برای موبایل را اشاره و اضافه کرد: در تابستان سال جاری رونمایی از کتاب «مردی در هامبورگ» را در دست داریم.

وی ادامه داد: تهیه تئاتر، پوسترهای تیپوگرافی که به صورت یک طرح گسترده و یک شناسنامه علمی از خصوصیات شهید بهشتی است، توسط این مرکز تهیه شده است.
نظرات بینندگان