arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۲

خروج توزیع قبوض از دست پست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معان فنی شرکت پست گفت: با توجه به این‌که توزیع قبوض کاغذی نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است شرکت پست نیز خدمات الکترونیکی خود را افزایش می‌دهد.

هادوی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: بخش عمده توزیع قبوض بر عهده شرکت پست است و بخش کمی را شرکت‌های خصوصی از طریق پیامک انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: سال گذشته طرحی ارائه دادیم مبنی بر این‌که همه ارگان‌ها قبوض خود را در یک روز از ماه صادر و توزیع کنند تا هزینه و تعداد مراجعات شرکت پست به نشانی‌ها کمتر شود و هنوز هم به دنبال تاثیر و اجرای آن هستیم.

معاون فنی مدیر عامل شرکت پست اظهار کرد: در سال‌های گذشته توزیع کل قبوض برعهده شرکت پست بود اما حال با توجه به ارسال صورت‌ حساب پیامکی این بخش، توزیع از شرکت پست خارج شده است.

وی افزود: صدور قبوض پیامکی به معنای کاهش درآمد شرکت پست نیست چون به تبع آن ما نیز به دنبال ارائه خدمات الکترونیکی هستیم و هر سال تعداد خدمات جدید ارائه می‌دهیم.

هادوی از استقبال مردم از خدمات الکترونیکی شرکت پست ابراز خشنودی کرد و گفت:‌ هر ساله دو و سه سرویس جدید الکترونیک معرفی می‌شود که خوشبختانه با استقبال مواجه می‌شود.
نظرات بینندگان