arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۲

گروه‌های سیاسی از روحانی سهم‌خواهی نکنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جناح‌ها و گروه‌های مختلف نبایستی با فشار مدعی سهم‌خواهی دولت یازدهم باشند و نباید تلاش کنند که نیروهایی که متعادل نیستند را به دولت تحمیل کنند.

ابراهیم نکو، نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم، با اشاره به اقدام برخی از گروه‌های سیاسی مبنی بر مصادره دولت آینده به نفع منافع گروهی و جناحی خود، گفت:‌ جناح‌ها و گروه‌های مختلف نبایستی با فشار مدعی سهم‌خواهی دولت یازدهم باشند و نباید تلاش کنند که نیروهایی که متعادل نیستند را به دولت تحمیل کنند.

وی افزود:‌ اشخاص نیز از اظهارنظرهای غیرواقعی مبنی بر اینکه شخص‌ یا اشخاص خاصی در کابینه دولت قرار خواهد گرفت، خودداری کنند. استفاده از نیروهای متعادل است که می‌تواند دولت را به طور واقعی دولت تدبیر و امید در جامعه معرفی کند.

نماینده مردم رباط کریم اعتدال‌گرایی را راهکار مناسبی برای حل مشکلات کشور دانست و اظهار داشت:‌ اعتدال‌گرایی کلید حل مشکلات است. اگر آقای روحانی افراد کارآمدی که در جناح‌های مختلف هستند را وارد صحنه کند، این امیدواری بوجود می‌آید که مسائل و مشکلات کشور مانند گرانی و تورم تا حدود زیادی حل شود.

نکو در پایان تاکید کرد: ‌امیدوارم کسانی که ستاره‌دار هستند در کابینه آقای روحانی وارد نشوند. البته مجلس نیز از این افراد استقبال نخواهد کرد. رئیس‌جمهور منتخب باید کاری کند که مجلس بدون هیچ حاشیه‌ای آرای لازم را به وزرای معرفی شده بدهد؛ همکاری دولت و مجلس در این زمینه می‌تواند موجب همدلی و همراهی این دو قوه در آینده شود.
نظرات بینندگان