arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۲

گزینه های تازه اصلاح طلبان برای شهرداری تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرآنلاین نوشت:

این روزها اصلاح‌طلبان شورای شهر مشغول رایزنی و طرح پیشنهاد برای شهردار تهران هستند و نام‌های تازه‌ای میان آنان رد و بدل می‌شود.

پیش از این نام محسن هاشمی، معصومه ابتکار و محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران برده شده بود و اکنون نام‌های تازه‌ای  به گوش می‌رسد.اسم‌های مختلفی به اعضای منتخب شورای چهارم، برای شهرداری تهران پیشنهاد می‌شود.

جدی‌ترین گزینه‌هایی که پیشنهاد شده و اعضای شورای شهر درباره‌شان مطالعه و بررسی خواهند کرد، حبیب‌الله بی‌طرف وزیر موفق نیروی دوره اصلاحات است.

 همچنین می توان از سیدمحمد بهشتی که یکی از چهره‌های خوشنام فرهنگی کشور است و در زمینه شهرسازی و معماری و به‌خصوص زیبا‌سازی تخصص دارد، نام برد.

از مرتضی حاجی وزیر آموزش‌وپرورش دوره اصلاحات که در دوره شهرداری کرباسچی در شهرداری فعالیت داشته است، به عنوان گزینه دیگر نام برد.

محمد ستاری‌فر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دوره اصلاحات و از چهره‌های برجسته اقتصادی دولت اصلاحات گزینه دیگری است که نامش به عنوان شهردار پیشنهادی برده می‌شود.
اردکانیان و نوذرپور نیز از گزینه‌های دیگری هستند که برای تصدی پست شهرداری تهران پیشنهاد شده است.در کنار این اسامی همچنان محسن هاشمی و معصومه ابتکار به عنوان دو گزینه جدی مطرح هستند.
نظرات بینندگان