arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۲

دختر برلوسکنی جانشین پدر می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در پی ممنوعیت مادام العمر نخست وزیر اسبق ایتالیا از سمت های سیاسی، دختر 47 ساله وی رهبری حزب "مردم آزادی" را به عهده می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی ولت، رسانه های ایتالیا از "مارینا برلوسکنی" به عنوان جانشین "سیلویو برلوسکنی" نخست وزیر اسبق این کشور و مالک امپراطوری رسانه ای و سرمایه گذار بزرگ ورزشی نام می برند.

بر این اساس دختر 47 ساله برلوسکنی پس از صدور حکم دادگاه رسیدگی به اتهامات وی به عنوان وارث دارایی ها و نیز حزب سیاسی وی موسوم به "ملت آزادی" (PDL) مورد توجه رسانه های ایتالیا قرار گرفته است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات فساد مالی و اخلاقی برلوسکنی وی را در این اتهامات مجرم شناخته و به هفت سال زندان و ممنوعیت مادام العمر از احراز سمت های سیاسی محکوم کرده است.

گفتنی است "کریمه المحروق" معروف به روبی یکی از دهها زن جوانی است که در پارتی های شبانه نخست وزیر اسبق ایتالیا حضور داشته است. دادگاه میلان همچنین 33 شاهدی را که اظهاراتی خلاف واقع در دفاع از برلوسکنی در دادگاه بیان کرده بودند، تحت پیگرد قرار داد که در میان آنها 4 نماینده مجلس از ائتلاف راست میانه و "برونو آرچی" معاون وزیر خارجه ایتالیا دیده می شوند.

نظرات بینندگان