arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۲

کاخ‌سفید: اوباما و همسرش به دیدار خانواده «نلسون ماندلا» می‌روند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کاخ‌سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا به همراه همسر خود در نظر دارند، بعدازظهر امروز با خانواده رهبر سابق آفریقای جنوبی که در بیمارستان است، دیدار خصوصی داشته باشند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز»، کاخ سفید اعلام کرد که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا در نظر دارد، بعدازظهر امروز، با اعضای خانواده «نلسون ماندلا» دیدار کند.

یکی از مقامات کاخ سفید اعلام کرد: رئیس‌جمهور و بانوی اول به صورت خصوصی با اعضای خانواده ماندلا دیدار می‌کنند تا در این دوران سخت فکر و دعای خویش را به آنها ابراز کنند. به منظور تأمین آسایش و آرامش نلسون ماندلا و درخواست خانواده وی، اوباما و همسرش برای ملاقات ماندلا به بیمارستان نمی‌رود.

ماندلا، رئیس‌جمهور سابق 94 ساله آفریقای جنوبی از حدود سه هفته پیش به دلیل عفونت مزمن ریوی در بیمارستان بستری شده است و وضعیت جسمانی وی رو به وخامت است.

اوباما برای یک سفر یک هفته‌ای عازم قاره آفریقا شده است و قرار است فردا، یکشنبه، به جزیره «روبن»، زندانی که این رهبر آفریقای جنوبی به مدت 18 سال در یک سلول کوچک را در آنجا گذراند.

نظرات بینندگان