arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۲

افتتاح 20 طرح مهر ماندگار توسط رئيس‌جمهور در کردستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار کردستان گفت: رئيس‌جمهور و اعضاي هيئت دولت سفر استاني به کردستان نخواهند داشت و تنها در قالب سفر پروژه‌اي، چند پروژه عمراني را افتتاح کرده و مورد بهره‌برداري قرار خواهند داد.

عليرضا شهبازي استاندار کردستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره انتشار خبري مبني بر آغاز دور چهارم سفرهاي استاني دولت به اين استان گفت: محمود احمدي‌نژاد و برخي از معاونان وي ظرف دو هفته آينده با سفر به استان کردستان چند پروژه‌ عمراني تکميل شده را افتتاح کرده و مورد بهره‌برداري قرار خواهند داد.

وي در ادامه با تاکيد براينکه اين سفر در قالب سفرهاي پروژه‌هاي عمراني رئيس‌جمهور انجام مي‌شود، افزود: حدود 20 پروژه طرح مهر ماندگار دراين استان توسط رئيس‌جمهور افتتاح خواهد شد.

استاندار کردستان همچنين درباره پروژه‌هايي که قرار است در سفر دولت بهايت استان مورد بهره‌برداري قرار بگيرند، گفت: افتتاح مرکز قند استان، دانشکده دندانپزشکي، کارخانه لاستيک بارز، 4500 پروژه مسکن مهر، مرکز توانبخشي رفاهي ورزشي ايثاگران و يک بيمارستان از جمله پروژه‌هاي در دستور کار سفر پروژه‌اي رئيس‌جمهور به کردستان خواهد بود.

شهبازي خاطر نشان کرد: دولت با تمام قدرت و در چارچوب قانون تمام پروژه‌هايي که در دولت‌هاي نهم و دهم ساخته شده‌اند را تکميل کرده و در اختيار مردم قرار خواهد داد.
نظرات بینندگان