arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۲

رای به روحانی، "نه" به تندروها بود

این نشریه ضمن تأکید بر نزدیکی حسن روحانی با آیت الله علی خامنه ای- رهبر معظم انقلاب - و جریان اصلاح طلبی، متذکر می شود که در عین حال رئیس جمهوری جدید باید تلاش نماید تا ایران را با سایر کشورهای جهان در تعامل قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کوریه انترناسیونال - هفته نامه فرانسوی زبان، در شماره اخیر مقاله‌ای دارد در رابطه با ایران با عنوان «حسن روحانی، رئیس جمهوری میانه رو متعادل».

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ این نشریه ضمن تأکید بر نزدیکی حسن روحانی با آیت الله علی خامنه ای- رهبر معظم انقلاب - و جریان اصلاح طلبی، متذکر می شود که در عین حال رئیس جمهوری جدید باید تلاش نماید تا ایران را با سایر کشورهای جهان در تعامل قرار دهد.

این مقاله اشاره دارد به تصویری که تنها چهار روز پس از انتخابات، بر روی توئیتر حسن روحانی قرار داده شد؛ این تصویر مربوط است به سال ٢٠٠٣ و دیدار حسن روحانی از بیمارستان صحرائی که توسط آمریکائی‌ها پس از زلزله بم برپا شده بود.

کوریه انترناسیونال، تأکید می کند که شاید این نشانه‌ای باشد از سوی نامزدی که تمامی محافظه‌کاران را در انتخابات شکست داد، برای پایان دادن به برخی تندروی ها.

در ادامه این مقاله با اشاره به نخستین نشست مطبوعاتی حسن روحانی پس از پیروزی در انتخابات، آمده است: روحانی با یادآوری نسبت به لزوم اندیشیدن «به زخم کهنه» میان ایران و آمریکا از خود چهره ای کاملاً واقعگرا معرفی نمود.
نظرات بینندگان