arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۲

نان ‌گران بی‌کیفیت بر سر سفره مردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی مجلس، با انتقاد از پایین بودن کیفیت نان، گفت: مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کاهش فشار بر زندگی آنان با هر نوع افزایش قیمتی که گرانی را به نان مصرفی مردم برساند مخالف است.

به گزارش خانه ملت، سید‌محمد سادات‌ابراهیمی با یادآوری پرداخت یارانه به تولید نان در راستای افزایش کیفیت آن، افزود: تاکنون پرداخت یارانه به نان موجب ارتقا کیفیت آن نشده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که کنترلی بر کیفیت نان تولید شده وجود نداشته باشد نه تنها کیفیت آن بهتر نمی‌شود بلکه شاهد افزایش قیمت و فشار بر زندگی مردم خواهیم بود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی مجلس، با انتقاد از ضعف نظارت مسئولان بر کیفیت نان، گفت: مجلس با هر نوع افزایش قیمتی در خصوص نان مصرفی مردم مخالف است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه افزایش قیمت نان فشار مضاعفی بر زندگی اقشار ضعیف جامعه خواهد بود، افزود: مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کاهش فشار بر زندگی آنان با هر نوع افزایش قیمتی که گرانی را به نان مصرفی مردم برساند مخالف است.

وی با بیان این مطلب که پرداخت یارانه دلیلی برای افزایش قیمت نان بدون تغییر در کیفیت آن نیست، گفت: دولت با پرداخت صرف یارانه نمی‌تواند خواسته های مردم را برآورده کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس، با بیان اینکه باکیفیت بودن نان مصرفی خواسته به حق مردم است، تصریح کرد: دولت با پرداخت یارانه به نان بال نظارتی بر کیفیت تولید را فراموش کرد.

سادات‌ابراهیمی با تأکید بر اینکه دولت تاکنون وعده‌های فراوانی در خصوص نظارت بر ارتقا کیفیت نان داده است، عنوان کرد: بازگشت نان به کیفیت قبلی سرابی است که با ضعف نظارت مسئولان به واقیعیت بدل نمی‌شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی مجلس، یادآور شد: نمایندگان مردم در مجلس با هر نوع افزایش قیمت نانی مخالف بوده و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن می‌کنند.

نظرات بینندگان