arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۲

5کشته و 24 زخمي در تيراندازي‌هاي شيکاگو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: طبق گزارش پليس شيکاگو حوادث جداگانه تيراندازي در تعطيلات روز استقلال آمريکا به کشته شدن ۵ و زخمي شدن دست‌کم ۲۴ نفر منجر شده است.

در آمريکا و در قسمتهاي مختلف شهر شيکاگو، همزمان با آغاز تعطيلات آخر هفته روز استقلال آمريکا، از روز چهارشنبه تا کنون پنج نفر بر اثر تيراندازي کشته و دست‌کم 24 نفر ديگر زخمي شدند.

شاهدان عيني به شبکه خبري ان‌بي‌سي نيوز آمريکا گزارش داده‌اند يک پسر بچه 7 ساله عصر پنجشنبه، در حالي که با خانواده‌اش به تفريح رفته بود، با شليک گلوله به قتل رسيد.

اين حادثه در يکي از پارکهاي شيکاگو اتفاق افتاده که در آن فردي چندين گلوله به سمت جمعيت حاضر در پارک شليک کرده است. يک پسر بچه 5 ساله هم بر اثر اين تيراندازي زخمي شده است.

قتل ديگري که گزارش شده مربوط به نوجوان 17 ساله‌اي است که روز پنجشنبه با شليک گلوله پليس به قتل رسيده است. به گفته مقامات پليس وي در حالي که اسلحه‌اي را به سمت خودش گرفته بوده در حال فرار بوده است که با شليک گلوله پليس به قتل رسيده است.

به جزئيات بيشتري از قتل اين نوجوان 17 ساله اشاره نشده است.

پليس شيکاگو گزارش داده در خيابان «ساوث پاملين» هم روز چهارشنبه 3 نفر هدف شليک گلوله قرار گرفتند که يک نفر از آنها فوت کرد.

حدود ساعت 7:26 به وقت محلي روز پنجشنبه هم به يک مرد 26 ساله ديگر از ناحيه سر توسط فردي ناشناس شليک شده و او در محل حادثه جان باخته است. دو نوجوان ديگر هم در اين تيراندازي زخمي شده‌اند.

مقامات پليس شيکاگو گزارش داده‌اند مردي بين 20 تا 30 ساله هم در خيابان «ساوث لووميس» هدف شليک گلوله قرار گرفته و در دم جان باخته است.

طبق گزارشي که شبکه خبري ان‌بي‌‌سي از تمامي حوادث تيراندازي در اين روز منتشر کرده انتظار مي‌رود تعداد کشته‌شدگان اين تيراندازي‌ها افزايش يابد چرا که حال دست‌کم 4 نفر از 24 نفري که در دهها حادثه تيراندازي مستقل زخمي شده‌اند، وخيم گزارش شده است.

اکثر قربانيان اين تيراندازي‌ها را نوجوانان و جوانان بين 20 تا 25 سال تشکيل مي‌دهند.

آمريکا در طول ماه‎هاي اخير صحنه تيراندازي‎هاي مرگ‎باري بوده که باعث شده موضوع کنترل سلاح در اين کشور بيش از پيش مورد ملاحظه مردم قرار گيرد.

نظرات بینندگان