arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۲

کی روش در برزیل به دنبال محل اقامت تیم ملی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارلوس کی روش در فاصله کمتر از یکسال تا آغاز جام جهانی 2014 با سفر به برزیل از امکانات باشگاه آتلتیکو پاراننسه در ایالت کوریتیبا دیدن کرد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران که صعودش به جام جهانی 2014 برزیل قطعی شده است در سفری به کشور برزیل از امکانات تمرینی این کشور و باشگاه اتلتیکو پاراننسه دیدن کرد. کی روش در این سفر همچنین دیداری را نیز با آنتونیو لوپس دوست قدیمی خود داشت که در تیم آتلتیکو پاراننسه به عنوان مربی مشغول به کار است.

  همراه کی روش در این ملاقات دومنیک هورچ مسئول سرویس فیفا به تیم‌های صعود کرده به جام جهانی و نماینده امور ویژه جام جهانی 2014 بودند.

کارلوس کی روش که هدایت تیم‌هایی چون اسپورتینگ- ناگویا- رئال مادرید – تیم ملی امارات- آفریقا جنوبی – پرتغال و ایران را در کارنامه خود دارد پس از بازدید از باشگاه آتلتیکو پاراننسه گفت : آنچه در این باشگاه دیدم نظرم را جلب کرد. زیرا هدف من در این دیدار بررسی شرایط تمرینی در این باشگاه، امنیت و تغذیه مناسب بود.

کی روش و همراهانش در این دیدار از تمامی امکانات آتلتیکو پاراننسه از جمله اتاق پزشکی- بخش روانشناسی- استخر – زمین تمرین – خوابگاه و بخش های دیگر دیدن کردند.

به گفته ماریا سلسو کانها یکی از مسوولان وزارت کشور برزیل تاکنون سران 10 تیم ملی از امکانات ورزشی ایالت کوریتیبا دیدن کردند. این کشور ها شامل فرانسه، روسیه، مکزیک، ژاپن، آمریکا و ایران هستند. این به این معناست که امکانات ما در این ایالت کیفیت خوبی دارد و تیم های زیادی قصد دارند برای حضور در جام جهانی برزیل در این ایالت اقامت کنند.

نظرات بینندگان