arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۲

جباری به سپاهان پیوست/ هافبک استقلال جانشین بازیکن پرسپولیس شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هافبک و کاپیتان خبرساز تیم فوتبال استقلال پس از مذاکره با مسئولان باشگاه سپاهان به این تیم اصفهانی پیوست. این انتقال در شرایطی صورت گرفت که باشگاه استقلال چندی پیش در بیانیه‌ای که متن تندی داشت جباری را از فهرست بازیکنانش برای فصل سیزدهم لیگ برتر کنار گذاشت.

به گزارش مهر، این هافبک ملی‌پوش با انجام مذاکرات نهایی با مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان و تائید هیات مدیره این باشگاه رسما به جمع زردپوشان سپاهان پیوست. پیش از این باشگاه سپاهان اصفهان علی حمودی، قاسم دهنوی، شجاع خلیل‌زاده، رحمان احمدی، آرش افشین و یعقوب کریمی را به عنوان بازیکنان لیگ برتری به خدمت گرفته بود اما به نظر می‌‌رسد با خروج نام دهنوی از فهرست نفرات تیم سپاهان، آنها مجتبی جباری را به عنوان ششمین و آخرین سهمیه لیگ برتری خود جذب کردند.

جباری در شرایطی از استقلال جدا شد که در فصل و انتقالات سال های گذشته نیز با مسئولان این باشگاه به مشکل می‌خورد اما در نهایت و پادرمیانی و کوتاه آمدن باشگاه در جمع آبی‌پوشان ماندگار می‌شد اما این فصل او راهی اصفهان شد تا پیراهن سپاهان را بپوشاند. جباری جانشین قاسم دهنوی شده که بعد از جنجال‌هایی که پیرامون حضورش در سپاهان مطرح شد، خیلی راحت به پرسپولیس پیوست تا جا برای جباری باز شود!

نظرات بینندگان