arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۰۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۲

برگزاری کلاسها در کانکس و دبیرستان در شان دانشگاه آزاد نیست/ درخواست از آیت الله هاشمی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی گفت:علیرغم پیشرفت های خوبی که دانشگاه در سی سال گذشته داشته است ولی برگزاری کلاسهای برخی واحدها در کانکس و دبیرستان در شان دانشگاه آزاد نیست.

این مسئول که نخواست نامش فاش شود، افزود:حضور بعضی مدیران بازنشسته در راس مدیریت برخی واحدها و تغییرات مداوم کارکنان واحدها وحیف و میل هایی که در برخی جاها می شود جلوی پیشرفت این مجموعه ها را گرفته است.

وی از رییس دانشگاه آزاد خواست ضمن وفا به عهد در خصوص همسان سازی حقوق کارکنان و اعضا هیات علمی این دانشگاه با دانشگاههای دولتی به واحدهای شهرستانها که در حال فارغ التحصیل کردن دانشجویانی در مقطع لیسانس بالاخص در رشته های مهندسی هستند رسیدگی بیشتری نماید.گرچه این مشکلات مربوط به دوران فرهاد دانشجونیست ولی رسیدگی به معضلات کنونی دانشگاه،از وظایف ایشان است.

این کارمند با سابقه یکی از واحدهای دانشگاه آزاد ادامه داد: دانشگاه آزاد به همدلی بیشتری نیاز دارد و بنظر این فاصله که بین کادر مدیریتی و اعضا هیات موسس وهیات امنا وجود دارد باید بر طرف شود تا شاهد اعتلا بیشتر دانشگاه باشیم.وی تصریح کرد:هنوز کارکنانی با شش، هفت سال سابقه در سیستم دانشگاه حضور دارند که وضعیت شغلی نامشخصی دارند و برخی از آنان حتی در چارت واحدهایشان هم نیستند.

این مسئول با انتقاد از بخشنامه محدود کردن رسانه ها برای انجام مصاحبه در دانشگاه آزاد گفت:متاسفانه برخی مسئولان ضعیف در سیستم کلان مدیریتی رخنه کرده اند که تا حالا نتواستند گامی برای دانشگاه آزاد بردارند.شما تیترهای رسانه های دانشگاه آزاد را ببینید: بیشتر رییس محور شده اند تا سیستم محور.کجای دنیا بازدید رییس ازدفتر زیر مجموعه اش بعنوان تیتر اول یک روزنامه کار می شود؟؟یا بیش از50 عکس از رییس یک دانشگاه در سالنامه درج می شود ؟باور دارم برخی از کسانی که اینچنین کارهایی می کنند چون تعلقی به دانشگاه آزاد ندارند برای اعتلا دانشگاه هم تلاش خاصی را انجام نمی دهند.یقین دارم خود دکتر دانشجو نیزازاین قیبل کارها راضی نیست!ولی چرا جلویشان را نمی گیرد نمی دانم!

وی با انتقاد از شعار دادن های پی در پی مسئولان، از دولت جدید و هاشمی رفسنجانی خواست دخالت بیشتری در امور دانشگاه آزاد داشته باشند چرا که نارضایتی زیادی در بخش های مختلف دانشگاه وجود دارد.

این مسئول افزود:بیش از 10 سال است چه بعنوان دانشجوی دانشگاه آزاد و چه کارمند این مجموعه خون دل خورده ام و با وجود تعصب و عرق خاصی که به این مجموع دارم، ولی چشم بستن بر واقعیات را جایز نمی دانم.امیدوارم به رغم کارهای زیر بنایی همچون تعیین تکلیف پردیس های علوم تحقیقات،افزایش وام ها،تعطیلی 5شنبه ها،بهتر شدن انتقالات دانشجویی، فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در قالب هیات امناهای استانی و... با تغییر و جلوگیری از برخی وضعیت ها شاهد تعالی همه جانبه دانشگاه باشیم.

وی در پاسخ به این سوال چرا نمی خواهید مصاحبه با نام و سمت شما درج شود افزود:نگران از دست دادن شغلم بعنوان تنها منبع درآمدم خانواده ام هستم...!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
0
کلاس های درس دانشگاه در کانکس!
http://shooshan.ir/fa/news/11036
نظرات بینندگان