arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۲

موافقت روحانی برای دیدار با فراکسیون روحانیون مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
افتاب نوشت: عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس، از موافقت دکتر روحانی برای دیدار با اعضای این فراکسیون خبر داد و گفت: موضوعات فرهنگی مهم ترین محور دیدار آینده این فراکسیون با رئیس‌جمهور منتخب است.

سیدعلی طاهری  با اعلام اینکه در چند ماه اخیر فراکسیون روحانیون درخواست خود را برای دیدار با دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب به دفتر وی ارسال کرده است، گفت: خوشبختانه در دیدار دیروز نمایندگان با رئیس‌جمهور منتخب، دکتر روحانی با درخواست اعضای فراکسیون روحانیون موافقت کرد، از این رو در آینده نزدیک این دیدار انجام می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فراکسیون روحانیون مجلس برای دیدار با رئیس‌جمهور منتخب منتظر پاسخ دفتر دکتر روحانی است، افزود:‌ قرار است که زمان نهایی این دیدار از سوی دفتر رئیس‌جمهور به سبحانی‌نیا سخنگوی این فراکسیون اعلام شود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس، با تأکید بر اینکه موضوعات فرهنگی مهم ترین محور دیدار آینده این فراکسیون با رئیس‌جمهور منتخب است، تصریح کرد:‌ از طرف دیگر هدف اصلی این فراکسیون در این دیدار، اعلام حمایت نمایندگان از دیدگاه‌های اعتدال‌گرایانه دکتر روحانی است.

نظرات بینندگان