arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۲

ناكامي كيف‌قاپ با مقاومت زن شجاع

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئيس كلانتري 125 يوسف‌آباد از دستگيري كيف‌قاپ پياده‌اي خبر داد كه با مقاومت مالباخته نقشه سرقتش، نقش برآب شد.
سرهنگ فرامرز مهري در گفتگو با ايسنا، در تشريح خبر دستگيري كيف‌قاپ پياده، گفت: در ساعت 13:35 روز بيست و هفتم تيرماه امسال عوامل گشت‌ اين يگان حين گشت‌زني در حوزه استحفاظي در محدوده خيابان آزادگان در پي اعلام يكي از شهروندان مبني بر كيف‌قاپي از يك زن جوان به خيابان 26 اعزام شدند.
وي با بيان اينكه فرد اعلام‌كننده عنوان داشت كه يك نفر پياده با لباس و شلوار مشكي كه كوله‌پشتي نيز داشت، در صدد كيف‌قاپي از يك زن جوان بود كه با وجود مقاومت اين زن، نتوانست كيف وي را بربايد، گفت: با راهنمايي شهروندان و پس از تعقيب و گريز در خيابان‌هاي اين منطقه، سرانجام اين فرد در خيابان بيستم دستگير شد.
رئيس كلانتري 125 يوسف‌آباد با بيان اينكه فرد دستگيرشده كه "سيروس" نام داشت، در بازجويي‌ انجام شده به بزه انتسابي اعتراف كرد و عنوان داشت كه قصد سرقت كيف‌زني كه به صورت پياده در حال تردد بود را داشت، گفت: قصد سرقت كيف اين زن را داشتم كه با ممانعتش روبرو و نتوانستم سرقت را انجام دهم.
مهري با بيان اينكه شاكيه اين پرونده به نام "سكينه" كه در جريان اين سرقت ناموفق به علت كشيده شدن روي زمين از ناحيه دست، پا و زانو مصدوم شده بود نيز تحقيقات به عمل آمد، گفت: بررسي‌ها نشان داد كه با مقاومت اين زن، سرقت "سيروس" ناكام مانده كه متهم به همراه پرونده متشكله در اختيار مقام‌قضايي قرار گرفت.

نظرات بینندگان