arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲

جزييات كشف 2 جسد در صندوق عقب خودرو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر| رييس پليس آگاهي استان مازندران با رد شايعه وقوع قتل‌هاي سريالي در شهرستان تنكابن گفت: تنها وجه مشترك دو پرونده اخير كشف اجساد قربانيان در صندوق عقب خودرويشان است.

سرهنگ عظيمي در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: نخستين جسد 23 تيرماه امسال در منطقه پلتكه بخش نشتا تنكابن كشف شد كه ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند جسد مرد 36 ساله‌يي در صندوق عقب خودروي پژو 206 خود كشف شده است.

وي افزود: بررسي‌هاي مقدماتي نشان داد مرد جوان كه متاهل و اهل تنكابن بود با ضربه‌هاي چاقو به قتل رسيده است و عامل يا عاملان جنايت پس از قتل جسد او را در صندوق عقب خودروي 206 قرار داده و در آن منطقه رها كردند.

رييس پليس آگاهي استان مازندران ادامه داد: در حالي كه تحقيقات در اين رابطه ادامه داشت 29 تيرماه امسال كشف جسد ديگري به ماموران پليس گزارش شد. در اين پرونده جسد مرد 30 ساله‌يي در صندوق عقب خودرويش در مقابل سينماي تنكابن كشف شده بود. وي توضيح داد: آثار كبودي و شكستگي روي بدن اين فرد مشاهده مي‌شد.

سرهنگ عظيمي خاطرنشان كرد: پس از كشف جسد دومين قرباني بلافاصله موضوع ارتباط اين دو پرونده به يكديگر مطرح شد و به تيمي از كارآگاهان ماموريت دادم تجسس‌هاي گسترده‌يي را براي كشف معماي اين دو ماجرا آغاز كنند. بررسي‌هاي تيم جنايي نشان داد قرباني دوم كه جسدش در مقابل سينما كشف شده بود از سارقان سابقه‌دار سيم برق بود كه سه بار به اين اتهام دستگير و روانه زندان شده بود. از سوي ديگر در بررسي‌هاي جسد آثاري از شكستگي، سوختگي و كوفتگي مشاهده شد كه اين موضوع نشان مي‌دهد او بر اثر افتادن از بلندي جان خود را از دست داده است. حال با توجه به سابقه او در سرقت كابل برق اين احتمال مطرح شده كه او در جريان سرقت دچار

برق گرفتگي شده و همدستانش جسد او را در صندوق عقب خودرويش قرار داده و در آن محل رها كردند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: تحقيقات درباره قتل اول نيز نشان داد او با ضربات چاقو به قتل رسيده و با سرنخ‌هايي كه به دست آورده‌ايم تاكنون 3 مظنون در اين رابطه شناسايي و دستگير شده‌اند كه تحقيقات از آنها ادامه دارد. رييس پليس آگاهي استان مازندران در پايان تاكيد كرد: درباره قتل‌هاي سريالي انگيزه مشترك در تمام قتل‌ها و شيوه و شگرد مشابه از فاكتورهاي مهم است كه در اين دو پرونده هيچ انگيزه مشتركي كشف نشده و تنها نكته مشابه در دو پرونده كشف اجساد قربانيان در صندوق عقب خودرو است. با توجه به تحقيقات صورت گرفته وقوع قتل‌هاي سريالي در تنكابن صحت ندارد و نبايد مردم به اين شايعات توجه داشته باشند.
نظرات بینندگان