arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲

«جغد کثيف» شکار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جوان ۲۶ساله اي که کودکان خردسال را با توسل به حيله و نيرنگ به داخل ساختمان هاي در حال احداث مي کشاند و آنان را مورد آزار و اذيت قرار مي داد، با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي و با تلاش کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان  رضوي دستگير شد و به جرايم خود اعتراف کرد. به گزارش خراسان، اواخر تير گذشته مردي با مراجعه به نيروهاي انتظامي و تسليم شکوائيه اي به پليس اظهار داشت: جواني که به عنوان گچکار در ساختماني کار مي کند دختر ۷ساله ام را به داخل ساختمان کشانده و او را مورد آزار و اذيت قرار داده است. شاکي پرونده ادامه داد: من مالک ساختمان را که همسايه ام است پيداکردم اما او فقط نام گچکار را مي داند و اطلاعاتي از او ندارد.

اين گزارش حاکي است، به دنبال اعلام شکايت اين مرد، پرونده اي تحت عنوان «کودک آزاري» تشکيل و براي کسب دستورات قضايي به شعبه ۸۰۹ مجتمع قضايي شهيدقدوسي مشهد ارسال شد.

قاضي اسماعيل شاکر که سابقه رسيدگي به پرونده هاي متعدد کودک آزاري را دارد، پس از مطالعه دقيق پرونده و اظهارات شاکي، احتمال داد ماجرا بايد فراتر از موضوع کودک آزاري باشد، بنابراين وي با صدور دستور ورود به مخفيگاه متهم، از کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي خواست تا با توجه به اهميت موضوع و با استفاده از شگردهاي پليسي، تمام تلاش خود را براي دستگيري اين جوان به کار گيرند. گزارش خراسان حاکي است، کارآگاهان نيز پس از انجام يک سري فعاليت هاي اطلاعاتي و تحقيقات غيرمحسوس محلي موفق شدند محل سکونت متهم را در بولوارهدايت مشهد شناسايي و او را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کنند. متهم ۲۶ساله که براي انجام بازجويي به پليس آگاهي منتقل شده بود، ضمن اعتراف به آزار و اذيت دختر ۷ساله گفت: گچکاري داخل ساختماني در بولوارتوس را به صورت پيمانکاري به عهده گرفتم وقتي سر کار مي رفتم از داخل ساختمان بيرون را مي پاييدم که دختر ۷ساله را ديدم و دچار وسوسه هاي شيطاني شدم، سپس با اين بهانه که تشنه هستم از او خواستم ليوان آبي برايم بياورد، وقتي دختربچه برايم آب آورد او را داخل ساختمان کشاندم و مورد آزار قرار دادم، اما او جيغ مي کشيد و مجبور شدم دستم را جلوي دهانش بگيرم ولي به او تجاوز نکرده ام. بنابراين گزارش، متهم اين پرونده که چون «جغد کثيفي» از داخل ساختمان هاي محل کارش به دنبال طعمه مي گشت، در ادامه اعترافات خود پرده از جرايم ديگري نيز برداشت و گفت: مدتي قبل نيز کودک ديگري را در منطقه قاسم آباد به داخل ساختمان کشاندم و او را نيز مورد آزار و اذيت قرار دادم. اين در حالي است که «جغد کثيف» به موارد ديگري از آزار و اذيت کودکان اعتراف کرد و گفت: يادم نمي آيد که چند کودک ديگر را در کجا مورد آزار و اذيت قرار داده ام اما به هيچ کدام از آنان تجاوز نکرده ام.

«جغد کثيف» روانه زندان شد

آخرين اطلاعات دريافتي خبرنگار خراسان از پرونده «جغد کثيف» حاکي است که او روز گذشته با صدور دستور بازداشت موقت از سوي قاضي اسماعيل شاکر روانه زندان شده است تا تحقيقات بيشتري درباره جرايم ديگر وي صورت گيرد. به گزارش خراسان، متهم ۲۶ساله اين پرونده که مجرد است با اتهاماتي از قبيل چندين فقره آدم ربايي اطفال با توسل به حيله و نيرنگ، چند فقره کودک آزاري جسمي و روحي و ارتکاب چندين فقره عمل منافي عفت با عنف و اکراه رو به رو است و روز گذشته قاضي شعبه ۸۰۹ مجتمع قضايي شهيدقدوسي مشهد با صدور دستور بازداشت موقت در حالي وي را روانه زندان کرده است که او تاکنون به چندين فقره آزار و اذيت دختر و پسربچه هاي خردسال اقرار کرده است. اين گزارش حاکي است، با توجه به اهميت موضوع و با دستور سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي) گروهي از کارآگاهان اداره جنايي با سرپرستي سرهنگ غلامي ثاني، تحقيقات گسترده اي را براي کشف جرايم ديگر متهم و شناسايي مکان هاي محل ارتکاب جرم آغاز کرده اند.

نظرات بینندگان