arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲

آتش‌سوزی در ساختمان ۱۰ طبقه در خیابان ستارخان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌سوزی در یک ساختمان ۱۰ طبقه واقع در خیابان ستارخان، خیابان خسرو موجب مصدومیت یک آتش‌نشان در حال امدادرسانی شد.

به گزارش فارس، جلال ملکی درباره آتش‌سوزی یک ساختمان اداری و مسکونی در ستارخان، خیابان خسرو اظهار داشت: در ساعت 14 امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک ساختمان اداری و مسکونی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام می‌شود که بلافاصله 4 ایستگاه به محل اعزام و 3 ایستگاه دیگر نیز در حالت آماده‌باش در خیابان‌های فرعی این حادثه مستقر می‌شوند.

وی افزود: آتش‌سوزی در یک ساختمان 10 طبقه بوده است که در طبقه 1- آن ساختمان مقدار زیادی اجناس ضایعاتی به صورت کاملاً ناایمن نگهداری می‌شد که به دلیل نامشخص به یکباره آتش گرفته و تمام ساختمان را دود زیادی فرا گرفت.

ملکی بیان داشت: در بیان امدادرسانی به اهالی این ساختمان تعداد 20 نفر را با نرده‌بان و دیگر دستگاه‌های امدادی از ساختمان خارج کردند که 13 نفر از آنها به صورت سرپای مداوا شدند و یک خانم نیز به علت شدت دودزدگی به مراکز درمانی اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: یک نفر از آتش‌نشانان نیز در جریان امدادرسانی با کمبود اکسیژن مواجه می‌شود که بلافاصله به بیمارستان اعزام شد.

وی گفت:‌ در حال حاضر آتش کاملاً مهار شده و امدادرسانی به اتمام رسیده است.

نظرات بینندگان