arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

این کارگردان را دستگیر کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرق- سرمایه‌گذاران از او شکایت دارند و معتقدند که او پولی که قرار بوده برای فیلم «سفر زمان» مورد استفاده قرار دهد، برای فیلم‌های دیگر استفاده کرده است.  ترنس مالیک، کارگردان معروف آمریکایی که برای فیلم «درخت زندگی»، جایزه نخل طلای کن 2011 را اخذ کرده، این روزها در مظان اتهام است که سرمایه لازم برای ساخت فیلم «سفر زمان» را دریافت کرده، اما آن را صرف ساخت فیلم‌های دیگر کرده است. جالب اینجاست که او به این شهرت دارد که برای ساخت فیلم‌هایش سرمایه زیادی لازم ندارد.

ترنس مالیک این روزها مشغول ساخت فیلم‌های گوناگونی است. به تازگی، فیلم«به سوی شگفتی» او نمایش داده شده و او به‌طور همزمان فیلم‌های «شوالیه جام‌ها»، «سفر زمان» و پروژه «بی‌عنوان» دیگری را در دست تهیه دارد.  طرح اقامه دعوا را گروه «سون سیز پارتنرشیپ» (Seven Seas Partnership) انجام داده که سرمایه‌گذار فیلم «سفر زمان» است، فیلمی که ترنس مالیک از آن پیش‌تر به‌عنوان یک «رویای بزرگ» یاد کرده بود.

در واقع، مشغولیت‌های فراوان این کارگردان در این روزها او را از فعالیت برای پیشبرد فیلم سفر زمان بازداشته، به‌طوری که او وقت کافی برای آن نگذاشته و از همین‌رو، اعتراض گروه سرمایه‌گذار را برانگیخته است. «سفر زمان» را که قرار است «براد پیت» و «اما تامپسون» روایت کنند، داستان «بررسی تولد و مرگ جهان» می‌خوانند.

این فیلم، قرار بوده در سال 2014 برای اکران آماده باشد.  گروه سرمایه‌گذاری «سون سیز پارتنرشیپ» اقامه دعوا کرده که ترنس مالیک سرمایه را صرف فیلم‌های دیگر خود کرده، از جمله فیلم «شوالیه جام‌ها» با بازی «ناتالی پورتمن» و «کریستین بیل». ترنس مالیک قرار بود صحنه‌های فیلم «سفر زمان» را با تکنیک‌های خاص و جلوه‌های ویژه‌ای (CGI) فیلمبرداری کند که برای فیلم «درخت زندگی» نیز استفاده کرده بود و هاوایی، ایسلند، مونتری، شیلی، پالائو و آمریکا به‌عنوان محل‌های مختلف فیلمبرداری این فیلم در نظر گرفته شده بودند.
نظرات بینندگان