arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

اخوان المسلمين: روز شنبه، محمد مرسی به قدرت باز مي گردد!

اخوان المسلمین در واکنش به دعوت وزیر دفاع مصر برای تظاهرات مردمی در حمایت از ارتش این کشور در روز جمعه گفت که دعوت عبدالفتاح السیسی در واقع تلاش برای توجیه اقداماتی است که علیه طرفداران محمد مرسی انجام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از رهبران جماعت اخوان المسلمین مصر ادعا کرد که محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده این کشور به دنبال اتفاق مهمی که روز شنبه رخ خواهد داد به قدرت باز خواهد گشت.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از المیادین، صفوت حجازی در سخنرانی خود در میدان رابعه العدویه قاهره در حضور طرفداران محمد مرسی گفت: روز شنبه اتفاق بزرگ و مهمی رخ خواهد داد که کشور را به لرزه درخواهد آورد و بازگشت محمد مرسی به قدرت یکی از پیامدهای آن خواهد بود.

حجازی افزود: روز جمعه آینده «جمعه فرقان» است که در آن حق و باطل آشکار خواهد شد.

همچنین، عبدالمعطی زکی از اعضای ارشد اخوان المسلمین در واکنش به دعوت وزیر دفاع مصر برای تظاهرات مردمی در حمایت از ارتش این کشور در روز جمعه گفت: دعوت عبدالفتاح السیسی در واقع تلاش برای توجیه اقداماتی است که علیه طرفداران محمد مرسی انجام خواهد شد.

زکی افزود: السیسی از کسانی درخواست مجوز کرد که مخالفان جریان اسلام خواه در مصر هستند. بنابراین نظر السیسی آن است که جریان اسلام خواه باید از بین برود.

وی خاطر نشان کرد: چه کسی می تواند تضمین کند که درگیری بین جریان اسلام خواه و مخالفان آن رخ ندهد. البته جریان اسلام خواه به هیچ کسی حمله نخواهد کرد.

نظرات بینندگان