arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

موسوي‌لاري: تملق و چاپلوسي مانند موريانه پايه و اساس مديريت را مي‌خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

يک عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز گفت: تملق و چاپلوسي مسوولان از آفت‌هايي است که متاسفانه گريبانگير برخي مديران شده و اطرافيان با اين رفتارها نمي‌گذارند واقعيت‌ها ديده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه همدان، حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالواحد موسوي لاري در حسينيه شالبافان افزود: ريشه بسياري از سوء مديريت‌ها در تملق و چاپلوسي از مديران است. شاهديم که اطرافيان مديران با ستايش بيش از حد، اشتباهات را متذکر نمي‌شوند و مديران فکر مي‌کنند راه درست را رفته‌اند و نقصي نداشته‌اند.

وي تاکيد کرد: تملق و چاپلوسي مانند موريانه پايه و اساس مديريت را مي‌خورد و از بين مي‌برد.

وي اظهار کرد: اميدواريم شرايطي بر جامعه حاکم شود که با اعتماد متقابل بين مردم و مديران، رابطه همدلانه‌اي بوجود بيايد. بايد به گونه‌اي حرکت کنيم که صراحت، شهامت و شجاعت جاي تملق و چاپلوسي را بگيرد، واقعيت‌ها و حقايق را زير پا نگذاريم، اجازه ندهيم پس از مدتي معلوم شود تصميم گيري‌هاي نادرست بنيان‌هاي جامعه را هدف قرار داده است.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب با اشاره به فراز و فرودهاي کشور در سال‌هاي پس از انقلاب اظهار کرد: در اين مدت موفقيت‌هاي خوبي داشتيم که با وحدت بازهم تکرار مي‌شود، شکست‌هايي نيز داشتيم که بايد با تحليل درست از تکرار آن‌ها جلوگيري کرد.

وي همچنين با اشاره به درآمدهاي خوب نفتي کشور در هشت سال گذشته اظهار کرد: متاسفانه در اين مدت در زمينه سرمايه‌گذاري شاهد عملکرد خوبي نبوديم، بيکاري امروز ناشي از عدم سرمايه‌گذاري در بخش توليد و احداث کارخانه و کارگاه‌هاي توليدي است.

وي گريزي به انتخابات رياست جمهوري هم زد و گفت: در اين انتخابات مردم تحول‌خواهي و تغيير را انتخاب کردند، اکثريت جامعه روند مديريت موجود را نپذيرفتند و احساس کردند روند موجود، معيشت آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است. برخي فکر مي‌کردند به علت دريافت يارانه، مردم روستاها به دنبال تحول‌خواهي نباشند، اما آن‌ها نشان دادند که مسير مديريت کشور درست نيست و خواهان تحول و تغيير هستند.

موسوي‌لاري گفت: کساني که شکست خوردند بهتر است گذشته را بررسي کنند و علت اين‌که مردم به رقيب آن‌ها راي دادند را متوجه شوند.

وي با طرح اين سوال که روحاني قبل از ائتلاف چقدر راي داشت؟ افزود: بعد از ائتلاف مردم احساس کردند مي‌توانند از روحاني تغيير را طلب کنند.

نظرات بینندگان