arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۲

پدرکشی، نتیجه توهم شیشه‌ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پسری که پدرش را به دلیل توهم ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه با ضربات متعدد چاقو در خیابان به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 سرهنگ علیرضا خالقی رییس پلیس آگاهی یزد در این‌باره گفت: ماموران 14 تیر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع نزاعی قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. وی افزود: ماموران با حضور در محل با پیکر خونین مرد میانسالی روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت جسم برنده جان خود را از دست داده بود و تلاش تکنیسین‌های اورژانس برای نجات جان این فرد به نتیجه نرسید.

رییس پلیس آگاهی یزد ادامه داد: جسد خونین این مرد برای تعیین علت تامه مرگ به پزشکی‌قانونی منتقل و در تحقیقات مشخص شد این فرد به دلیل اصابت ضربات متعدد چاقو به نقاط حساس بدن جان خود را از دست داده است. خالقی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد این مرد 55 ساله «احمد» نام دارد و زمان حادثه با پسر خود درگیر شده و متهم 33 ساله پدرش را در پیاده‌رو به ضرب چاقو مضروب کرده و متواری شده است.

کارآگاهان همچنین پی بردند متهم به نام «رضا» به شیشه اعتیاد دارد و روز حادثه نیز هنگام قتل حالت طبیعی نداشت.  خالقی با بیان اینکه ماموران این متهم به قتل را در عملیاتی ویژه دستگیر کردند، گفت: این متهم علاوه بر اعتیاد، در کارنامه خود سوابق کیفری متعددی داشت. وی در بازجویی‌های صورت‌گرفته عنوان کرد روز حادثه به دلیل مصرف شیشه دچار توهم شد و پدرش را با ضربات متعدد چاقو از پای درآورد و متواری شد. بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.
نظرات بینندگان