arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۲

درخواست طلاق از شوهري که هميشه خسته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زني به خاطر آن که شوهر لاغر اندامش هميشه خسته و خانه نشين است او را به دادگاه خانواده کشاند تا از وي طلاق بگيرد.

به گزارش خراسان، اين زن که شيرين نام دارد هفته گذشته به دادگاه خانواده شماره دو تهران رفت و طي اظهاراتي عجيب گفت از زندگي با شوهرش داوود خسته شده است و مي خواهد هر چه زودتر از او جدا شود.

اين زن در اين باره به قاضي گفت: من و همسرم ۴ سال است که با يکديگر ازدواج کرده ايم. زماني که داوود به خواستگاري ام آمد مردي سالم و سرحال و در کارش هم موفق بود، اما يکي دو سال بعد از آغاز زندگي مشترکمان او به تدريج ضعيف و لاغر اندام شد.

 اوايل فکر مي کردم لاغر شدن شوهرم به خاطر اعتياد است اما بعد فهميدم او معتاد نيست. چند مرتبه داوود را نزد پزشک بردم اما نسخه هايي که آنها مي دادند هيچ کدام در وضعيت شوهرم تغييري ايجاد نمي کرد و او روز به روز لاغرتر از قبل مي شد. اين زن ادامه داد: بعد از مدتي ضعف شوهرم به حدي رسيد که دائم خسته بود و مدتي بعد هم به خاطر اين که نمي توانست کارهايش را انجام دهد بيکار و خانه نشين شد.

بعد از آن بود که مشکلات زندگي مان دو چندان شد و من مجبور بودم براي تامين هزينه هاي زندگي مان کار کنم. داوود را نزد هر پزشکي مي بردم مي گفت او مشکلي ندارد و بدنش ضعيف است. در اين مدت هر کاري که مي توانستم براي شوهرم انجام دادم اما فايده اي نداشت. او روز به روز ضعيف تر مي شود. اين در حالي است که خود او هيچ تلاشي انجام نمي دهد و هميشه مي گويد خسته است.

شيرين ادامه داد: من تازه 27 سال سن دارم و برايم زود است که بخواهم با شوهري نحيف زندگي کنم و به خاطر اين شرايط تصميم گرفتم از او جدا شوم تا بلکه زندگي ام سر و سامان گيرد. شوهرم لاغر بودنش را بهانه کرده و هميشه در خانه است. او ديگر خيالش راحت شده است که من کار مي کنم و تن به کار نمي دهد. به دنبال اظهارات اين زن، شوهرش به دادگاه فراخوانده شد.

او که از فرط خستگي ناي حرف زدن نداشت حرف هاي همسرش را تاييد کرد و گفت: همه حرف هاي شيرين درست است. من مرد تنبلي نيستم اما نمي دانم چرا ضعيف شده ام و مدام خسته مي شوم. با اين حال از همسرم مي خواهم با من زندگي کند. با ثبت اظهارات اين زوج قاضي ادامه رسيدگي به اين پرونده را به وقت ديگري موکول کرد.
نظرات بینندگان