arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۲

افطاری دانشگاه آزاد به خاطر "علیرضا افتخاری" به زد و خورد و حضور پلیس 110 کشیده شد! + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



ضیافت افطاری رسانه های دانشگاه آزاد به میزبانی روزنامه فرهیختگان و سایت آنا با حضور 500 میهمان، ريخت و پاش فراوان و هزينه 100 ميليون تومانی در حال برگزاری بود که ناگهان کار به نزاع فیزیکی، قطع برق و حضور ماموران اماکن و پلیس 110 رسید.

به گزارش انتخاب، پس از آغاز گمانه زنی ها درباره احتمال برکناری قریب الوقوع فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد، برنامه های افطار عمومی و محرمانه این نهاد آموزشی با نمایندگان مجلس، برخی شخصیت های سیاسی و کارکنان دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفت تا زمینه برای نزدیکی هرچه بیشتر مدیران دانشگاه آزاد با مسوولان سیاسی فراهم و روند تغییر ریاست فعلی کندتر انجام شود.

در ضیافت مجلل رسانه های دانشگاه آزاد، مسوولان روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری دانشگاه آزاد، بدون دریافت مجوز و هماهنگی با اداره اماکن نیروی انتظامی، از یک خواننده نه چندان خوشنام موسیقی سنتی، چندین کمدین، مجری و هنرمند و تقلید کننده صدا با پرداخت هزینه چند ده میلیونی، دعوت کرده بودند تا موجبات انبساط خاطر جمع 500 نفره حاضر را فراهم کنند. اواسط برنامه مدیریت هتل انقلاب از مسوولان برگزاری مراسم می خواهد که مجوز صادر شده برای برگزاری مراسم را نشان دهند که با خودداری آنها ناچار به تماس با اداره اماکن نیروی انتظامی و گزارش به آنها می شود. پس از حضور نمایندگان اماکن و بی اعتنایی دانشگاه آزادی‌ها به توصیه‌های ماموران برای دریافت مجوز، کار به نزاع، قطع برق و حضور پلیس 110 منجر می شود.

همزمان مسوولان رسانه های دانشگاه نیز نیروی انتظامی را تهدید به تماس تلفنی برای برخورد با پرسنل ناجا می کنند!

اسفندماه سال 90 در حالی کرسی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از عبدالله جاسبی به فرهاد دانشجو برادر وزیر علوم دولت احمدی نژاد رسید که مسوولان فعلی، مدیران قبلی را رانت خوار و چپاول گر بیت المال معرفی می کردند. این در حالی است که بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد به دلیل غیردولتی بودن این نهاد آموزشی ناچار به دریافت وام و استقراض برای ادامه تحصیل هستند.

گزارش ها حکایت از آن دارد که فرهاد دانشجو برای تامین هزینه های جاری دانشگاه آزاد و پرداخت حقوق معوقه کارمندان ناچار به فروش برخی از زمین های با ارزش دانشگاه شده است. هنوز مشخص نیست افطار پرهزینه فرهاد دانشجو و عوامل او در دانشگاه آزاد از محل شهریه های دانشجویان تامین می شود یا فروش اموال و دارایی های دانشگاه آزاد؟

در همین حال، یکی از خوانندگان «انتخاب» نوشت:

در ضیافت افطاری روزنامه فرهیختگان و خبرگزاري دانشگاه آزاد که پنج شنبه شب در هتل انقلاب تهران در حضور 500 مهمان با ريخت و پاش فراوان و هزينه 100 ميليون تومانی برگزار شد، کار به زد و خورد و قطع برق و حضور نمایندگان اماکن و پلیس 110 منجر شد.

http://media.ana.ir//Uploaded/Image/13920504182839783246864.jpg

در این ضیافت افطاری که مسئولان روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری دانشگاه آزاد بدون مجوز و هماهنگی با اماکن، اقدام به آوردن خواننده (علیرضا افتخاری) و کمدین و مجری و هنرمند و تقلیدکننده صدا کرده بودند، پس از حضور نمایندگان اماکن و بی اعتنایی دانشگاه آزادی‌ها به توصیه‌های اماکن، کار به زد و خورد و قطع برق و حضور پلیس 110 کشید.

کل خبرنگاران و پرسنل فرهيختگان و خبرگزاری مذکور، 70 نفر هستند كه با احتساب خانواده‌هاي‌شان - اگر همه‌شان مي‌آمدند كه نيامده بودند 250-  نفر مي‌شد و 250 نفر بقيه مهمان‌های شخصي و فاميل‌هاي دور و نزديك و اقوام و آشنايان  دوستان .... بودند كه با خرج شهريه دانشجويان دانشگاه آزاد در هتل انقلاب، افطار و شام خورده و كادو گرفتند!!! البته سرپرستان این دو رسانه هم از گرفتن کادو از محل شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد بی نصیب نماندند.

به دعوت روزنامه و خبرگزاري دانشگاه آزاد، خواننده و كمدين و مجري و هنرمند هم با اخذ مبالغی هنگفت، به هتل انقلاب آمده بودند و کارناوال جشن و شادی را تحت اسم افطاری در سالن مجلل هتل انقلاب راه انداختند که در نهایت به علت عدم هماهنگی با اماکن و نداشتن مجوز، کار به زد و خورد و قطع برق و پلیس 110 رسید.

مسولان دانشگاه آزاد باید پاسخگوي این گونه اسراف‌ها و ريخت و پاش‌ها و بي توجهي به هزينه‌كرد شهريه دانشجويان در مهماني‌هاي مجلل بجاي هزينه كردن در كارهاي رفاهي و آموزشي و تحقيقاتي باشند.


http://media.ana.ir//Uploaded/Image/13920504182920655246884.jpg

نظرات بینندگان