arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۲

کنایه دین‌محمدی به سرمربی تیم ملی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آنالیزور تیم استقلال بر این باور است که موفقیت آبی‌ها در آسیا در رنکینگ تیم‌های باشگاهی و فوتبال ایران تاثیر مستقیم دارد، پس تیمی چون استقلال نمی‌تواند در این مسابقات از ملی‌پوشانش استفاده نکند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از باشگاه استقلال، سیروس دین‌محمدی می‌گوید تیمی چون استقلال نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا از ملی‌پوشانش استفاده نکند.

آقای دین‌محمدی، اولین بازی استقلال در لیگ با 3 امتیاز مهم همراه بود. عملکرد استقلال را در این دیدار چطور دیدید؟

به نظرم استقلال در این بازی خوب ظاهر شد، چون این بازی اول بود، در خانه حریف انجام می‌گرفت و البته مقابل تیمی ناشناخته بود که انگیزه‌های زیادی داشت. مقابل چنین تیم‌هایی بازی کردن واقعا سخت است اما استقلال باتجربه‌اش به پیروزی رسید؛ اگرچه طبیعی بود هنوز شاهد هماهنگی صددرصد تیم نباشیم.

بازیکنانی چون نوری و قاضی هم اولین حضورشان در ترکیب استقلال را تجربه کردند...

هر دوی آنها خیلی پرتلاش ظاهر شدند. همین که بازیکن جدید در اولین بازی‌اش این چنین جنگنده ظاهر شود، به نظرم راضی‌کننده است.

خط هافبک استقلال را در نبود مهره‌هایی چون نکونام و تیموریان چطور دیدید؟

بازیکنان خیلی خوبی در خط هافبک داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند. برای بازی در استقلال هر بازیکنی باید آمادگی صددرصد داشته باشد. امیدوارم با اضافه‌شدن بازیکنانی تاثیرگذار چون تیموریان و نکونام خط هافبک ما بسیار بهتر از قبل کارش را دنبال کند.

دومین بازی استقلال در لیگ هم مقابل سپاهان اصفهان خواهد بود. چه ارزیابی‌ای از این بازی دارید؟

بازی اول سپاهان را هم دیدم. آنها تیم خوبی هستند ولی این بازی در آزادی برگزار می‌شود و تفکر تیمی ما کسب یک پیروزی مهم برابر آنهاست. به نظرم این بازی بهتر از بازی قبلی‌مان می‌شود چون رفته‌رفته به لحاظ تیمی منسجم‌تر می‌شویم.

کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی دیروز صحبت‌هایی را مطرح کرده بود که با واکنش‌های بسیاری همراه شد. نظر شما دراین‌باره چیست؟

سوال من این است که مگر می‌شود تیمی در رقابت‌های آسیایی از ملی‌پوشانش استفاده نکند؟ از نظر من اهمیت و ارزش جام باشگاه‌های آسیا، درست مثل جام باشگاه‌های اروپاست. اگر در آسیا به قهرمانی برسیم، هم در رنکینگ فوتبالی و هم باشگاهی‌مان تاثیر خواهد داشت. پیش آمده که از همین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازیکنی به بایرن‌مونیخ رفته، چون همه نگاه‌ها متوجه آن است. پس چطور می‌توانیم در این بازی‌ها از ملی‌پوشان استفاده نکنیم؛ آن هم در حالی که اهمیت این مسابقات کاملا مشخص است؟ پس بهتر است تفکرمان را حرفه‌ای کنیم.

نظرات بینندگان