arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲

موگابه: آیا اوباما،‌زاده همجنس‌گرایی است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این روز‌ها زیمبابوه عرصه رقابت‌ کاندیداهای ریاست‌ جمهوری است و قرار است در پایان همین ماه (ژوئيه) انتخابات ریاست جمهوری در این کشور برگزار شود. رابرت موگابه که یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری است و از سال ۲۰۰۸ به این سو در راس قدرت حضور دارد، در یکی از کمپین‌های انتخاباتی خود به انتقاد از سیاست‌های آمریکا در آفریقا پرداخت و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در پی آن است که قاره آفریقا همجنس‌گرایی را به رسمیت بشناسد.

موگابه که در یک کمپین انتخاباتی و در میان تجمع مردم زیمبابوه لب به انتقاد گشوده بود، در ادامه سخنرانی خود گفت: این رئیس جمهور آفریقایی تبار آمریکا عنوان کرده است که ما به شما کمکی نخواهیم کرد مگر اینکه شما همجنس‌گرایی را در آفریقا بپذیرید و آن را به رسمیت بشناسید. حالا من سوالی از اوباما دارم آیا او‌زاده همجنس‌گرایی است؟ ما مردم آفریقا نیاز داریم که نسل خود را تداوم بخشیم و این از طریق همجنس‌گرایی ممکن نیست. ازدواج جان با جان یا ماریا با ماریا ممکن نیست...
موگابه این روز‌ها که مجددا عزم خود را برای نشستن بر مرکب قدرت جزم كرده، به خوبی واقف است که تمایلات همجنس‌گرایانه در آفریقای زیر صحرا به‌شدت مذموم است و از این رو تلاش می‌کند با استفاده از این سیاست و دامن زدن به نقاط ضعف مردم زیمبابوه آرای مردمی را به سوی خود جذب کند.
نظرات بینندگان