arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲

يك نماينده: آقای احمدی‌نژاد بروید به سلامت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده‌ی مردم میاندوآب در نطق میان دستور امروز خود خطاب به رییس‌جمهور گفت: آقای احمدی‌نژاد بروید به سلامت؛ صدای زار جان دادن ارومیه را نشنیدید. شوره زار ارومیه دولت بعدی را صدا می‌زند. 

به گزارش ايسنا‏، روح‌الله بیگی نماینده مردم میاندوآب و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در نطق میان دستور امروز(دوشنبه) خود با اشاره به وضعیت نامطلوب حوزه‌ی انتخابیه‌اش و همچنین وضعیت دریاچه‌ی ارومیه خطاب به احمدی‌نژاد گفت: اگر از تهران به سمت غرب بروید با شوره‌زاری مواجه می‌شوید که روزی دریاچه‌ای در آنجا وجود داشته است. این شوره‌زار دریاچه ارومیه است که شما زاری و جان دادنش را نشنیدید و حالا دولت بعدی را صدا می‌زند. 

بیگی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی نامناسب کشور گفت: آقای احمدی‌نژاد شما از آمار و آدرس دقیق حرف می‌زنید اما در این ۸ سال دریغ از یک آدرس از مفسدان اقتصادی که می‌گفتید معرفی می‌کنید. شاید آنها مردمان خوبی شده‌اند و حالا از لیست مفسدان خارج شده‌اند. اگر می‌خواهید آدرس بدهید آدرس ظرفیت‌های واقعی تولید را بدهید نه آمار خیالی و پیش بینی‌ها را. آدرس ۲ و نیم میلیون شغل ایجاد شده را بدهید؟ آدرس پتروشیمی خیالی میاندوآب و اخلاق و قانون‌گرایی و تحلیل را در دولت خودتان بدهید. 

بیگی اظهار کرد: آدرس داروهای وارد شده را بدهید نه خودروهای لوکسی که با ارز مرجع وارد شده‌اند. آدرس حمایت از تولید را بدهید نه حذف معافیت‌های مالیاتی صادرات را. آدرس اعتبارسدها را بدهید و دستگاهها و تجهیزات پزشکی را، یا جاده‌های زندگی را. 

بیگی خطاب به احمدی‌نژاد ادامه داد: اگر شما آدرس ندارید بگذارید ما آدرس عقب افتادگی را بدهیم. آدرس استخراج طلا از حوزه‌ی انتخابیه‌ام بدون حذف محرومیت‌ها، بیکاری‌ها و ناهنجاری‌ها را بدهیم. آدرس هزاران کارخانه و تعاونی بی‌رمق و مردم بی آب و مساجد و مجتمع‌های فرهنگی بدون بودجه و کمرهای خمیده زیر بار تورم را بدهیم. 

نایب رئیس کمیسون اقتصادی مجلس در ادامه خطاب به دولت جدید گفت: حضور مهمانان خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهور آینده فرصتی است که نشان دهنده قدرت ایران است، تعامل جهت ایجاد کابینه فراجناحی توانمند و عزم ملی مضاعف ضمن پایبندی به آمار انقلاب، لازمه دولت بعدی است و ما نمایندگان از صمیم قلب با دولت تدبیر و امید همکاری و هم ‌افزایی خواهیم کرد. 

نماینده میاندوآب اظهار کرد: اداره‌ی کشور به کار جمعی نیاز دارد اما امیدواریم که شما جا برای مدیران بدون بلیط باز نکنید. آزمایش و خطا نکنید. به جای دارو آمار غیر واقعی تجویز نکنید. مبادا مدیران محلی را ملی کنید امیدواریم دولت شما پایان بی‌تدبیری‌ها باشد. 

وی همچنین در بخش دیگری از با بیان این که دسیسه‌ها در منطقه ادامه دارد، گفت: در روز قدس به همه دنیا نشان خواهیم داد که توطئه‌ و تنش‌هایی که دشمنان در عراق و مصر ایجاد می‌کنند نشان‌دهنده‌ی قدرت مسلمانان و ترس مستکبران از این قدرت است.
نظرات بینندگان