arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۲

واکنش دو وزیر دولت دهم به احتمال حضورشان در دولت یازدهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزیر دفاع و وزیر امور خارجه دولت دهم، به گمانه‌زنی‌های مطرح شده درباره احتمال حضورشان در ترکیب کابینه یازدهم واکنش نشان دادند.

علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه دولت دهم که ریاست سازمان انرژی اتمی در دولت نهم را بر عهده داشت، عصر امروز در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسش ایسنا درباره احتمال حضورش در دولت یازدهم و اینکه گفته می‌شود ممکن است وی مجددا ریاست سازمان انرژی اتمی را عهده‌دار شود، گفت: هیچ چیزی قطعی نیست.

صالحی با بیان اینکه "در حال حاضر رفتنم به دانشگاه صنعتی شریف برای تدریس قطعی است"، اظهار کرد: در مورد اخبار دیگر نیز هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و ممکن است به خارج از کشور بروم.

وی درباره انگیزه و دلایل عزیمت احتمالی‌اش به خارج از کشور و اینکه آیا این مساله برای انجام ماموریت است یا برای زندگی در خارج از کشور؟ با رد تصمیم برای زندگی در خارج از کشور گفت: این موضوع نیز قطعی نیست.

همچنین احمد وحیدی وزیر دفاع دولت دهم نیز از جمله کسانی است که در برخی گمانه‌زنی‌ها از وی به عنوان گزینه احتمالی تصدی وزارت دفاع نام برده می‌شود.

وی در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در مشهد، در پاسخ به پرسشی در همین رابطه، خطاب به خبرنگاران گفت: عجله نکنید؛ تا سه روز آینده همه‌چیز مشخص می‌شود.

نظرات بینندگان