arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۲

دادستان مشهد: فرد اهانت‌کننده به حرم مطهر رضوی دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادستان عمومی و انقلاب مشهد، با بیان این که فرد اهانت‌کننده به حرم مطهر رضوی توسط نیروهای مردمی شناسایی و دستگیر شد، گفت: اهانت‌کننده به حرم مطهر رضوی دچار «اختلال روانی» است.

به گزارش انتخاب ؛ غلامعلی صادقی در حاشیه جلسه مسوولان قضایی در مجتمع امام خمینی مشهد، گفت: فردی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان سعی داشت با پرتاب شیء آتش‌زا به مضجع مطهر رضوی اهانت کند.

وی افزود: این فرد که بطری مواد آتش‌زا به همراه داشت با تاثیر از شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند قبل از انجام هرگونه اقدامی توسط نیروهای مردمی و عزاداران بارگاه ملکوتی امام هشتم، شناسایی، دستگیر و تحویل عوامل انتظامی شد.

صادقی ادامه داد: طبق نظریه پزشکی قانونی فرد یاد شده دچار «اختلال روانی» بوده و اکنون با رعایت موازین قانونی تحت مراقبت قرار گرفته و پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده جهت نگهداری و سیر مراحل قانونی به مراکز درمانی اعزام خواهد شد.

وی از والدین خواست تا بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و تاکید کرد: به ویژه والدینی که فرزندانشان دچار مشکلات روانشناختی هستند باید کنترل و نظارت بیشتری بر آن‌ها داشته باشند تا مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نکنند.

نظرات بینندگان