arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۲

هوای تهران پس از یک هفته در شرایط سالم قرار گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای تهران با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عدد 95 در شرایط سالم قرار گرفت.

به گزارش مهر، یوسف رشیدی با بیان این مطلب افزود: توسط اطلاعات رسیده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت آلاینده های ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده و بر میزان غلظت آلاینده های منواکسید کربن و اوزن افزوده شده است.

وی با بیان اینکه امروز در میزان غلظت آلاینده بی اکسید گوگرد تغییری مشاهده نمی شود اظهار داشت: به این ترتیب میانگین غلظت تمام آلاینده های به غیر از ایستگاههای دروس شهردار منطقه 4 امام خمینی پارک رازی و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاهها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم است.

به گفته مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در نواحی مرتفع افزایش ابر و بارش پراکنده است به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.


نظرات بینندگان