arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲

عليه خانه سينما نامه امضا كنيد كارت هديه بگيريد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كارت هديه‌اي كه براي اصناف سينمايي از سوي نهاد رياست‌جمهوري درنظر گرفته شده، با امضاي نامه عليه خانه سينما به اعضاي صنوف پرداخت مي‌شود.

عضو شوراي مركزي انجمن عكاسان سينما در گفت‌وگو با «ايرنا» افزود: پس از اطلاع‌رساني عمومي براي دريافت كارت هديه رييس‌جمهوري به اتحاديه تهيه‌كنندگان واقع در خيابان سهروردي مراجعه كردم.

«بهروز صباغ» يادآور شد: پس از ورود به اتحاديه، درخواست كردند براي دريافت كارت هديه رييس‌جمهوري نامه‌اي را كه در آن متن زشت و زننده‌اي عليه خانه سينما نوشته شده بود، امضا كنم كه به اين موضوع به شدت اعتراض كردم.

فرهاد توحیدی هم با اعتراض نسبت به روش اهدای کارت‌های هدیه ماه مبارک رمضان به سینماگران گفت: این روش‌های کثیف دوره‌اش گذشته، این روش‌ها کهنه شده‌اند. ريیس هیات‌مدیره خانه سینما در توضیح دلیل اعتراض‌اش به «ایسنا» گفت: برخی از دوستان سینماگر که برای دریافت کارت‌های هدیه ماه رمضان به اتحادیه تهیه‌کنندگان مراجعه کردند، کاغذی در اختیارشان قرار گرفته که در آن نوشته شده است که ما از شورای مرکزی صنف‌مان ناراضی هستیم و درخواست مجمع عمومی داریم و تا این کاغذ را امضا نکنند، کارت هدیه به آنها تعلق نمی‌گیرد.

توحیدی اذعان كرد: یک جور دارند از بچه‌ها ندامت‌نامه می‌گیرند. متاسفم این روش‌ها کهنه شده است. دوستان از هر دری وارد شدند، نتیجه نگرفتند و حالا تصمیم گرفتند، این‌گونه رفتار کنند. همچنین سیدضیاء هاشمی در این زمینه گفت: گرفتن امضا از اعضای صنوف ربطی به کارت هدیه ندارد، بلکه دنبال این هستیم که بگوییم این دوستان قانونی نیستند.

ريیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: افرادی که برای گرفتن کارت هدیه مراجعه می‌کنند، مختار هستند که این برگه را امضا کنند یا نه و این موضوع ربطی به دادن کارت ندارد و ما تنها از دیدن این افراد استفاده می‌کنیم. وی افزود: اکثر صنوف بیش از دو سال است که انتخابات نداشته‌اند و بیشتر کسانی هم که به ما مراجعه می‌کنند، ناراضی هستند و این برگه را امضا می‌کنند. سید ضیاء هاشمی گفت: چرا از امضای افراد وحشت کرده‌اید که به سرعت همه جا شروع به مصاحبه کرده‌اید؟ اگر حق هستید ترس ندارد، ما می‌خواهیم اثبات کنیم، شما جایگاه ندارید.
نظرات بینندگان