arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲

دوئل عشقي دختران مازني اسيدپاشي را رقم زد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرهنگ عظيمي، رييس پليس آگاهي استان مازندران جزييات اسيدپاشي مرگبار در دوئل عشقي دو زن جوان را تشريح كرد.

سرهنگ عظيمي در اين باره گفت: صبح 19 تيرماه امسال كشف پيكر زن جواني در كانال آبي در سه راه مهديه در شهرستان بهشهر به ماموران اطلاع داده شد. در ادامه تيمي از ماموران كلانتري 11 در محل حاضر شده و پيكر زن جوان را از داخل كانال آب بيرون كشيده و به بيمارستان انتقال دادند اما زن جوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. پزشكان در گزارش اوليه خود اعلام كردند اين زن بر اثر اسيدپاشي دچار سوختگي شديد در تمام نقاط بدن شده بود. وي افزود: در ادامه پرونده براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي قرار گرفت. ماموران در نخستين گام هويت مقتول به نام فاطمه 31 ساله را شناسايي كرده و در بررسي‌هاي خود متوجه شدند مقتول آخرين بار همراه يكي از دوستانش به نام زهرا ديده شده است. در ادامه دو مظنون كه يكي از آنها زهرا بود تحت تحقيقات پليسي قرار گرفتند كه منكر هرگونه اطلاعي از قتل فاطمه شدند.

از سوي ديگر 24 تيرماه در جريان بررسي‌هاي جنايي مشخص شد زمان حادثه زن جواني با يك دستگاه خودروي پرايد در اطراف بيمارستان تردد داشته و از پرستاران جوياي حال قرباني اسيدپاشي مي‌شده است. رييس پليس آگاهي استان مازندران ادامه داد: با بررسي مشخصات زن ناشناس و خودروي پرايد مشخص شد فرد مورد نظر همان زهرا 33 ساله بوده كه شب حادثه در اطراف بيمارستان حضور داشته است. با كشف اين سرنخ زهرا در خيابان خيام بهشهر دستگير و تحت تحقيقات قرار گرفت. ماموران پليس زن روي دست زهرا آثار سوختگي كشف كردند كه با بررسي اين آثار مشخص شد او نيز بر اثر ريختن اسيد روي دستش دچار سوختگي شده است. از سوي ديگر آثاري از اسيد در صندوق عقب خودروي او به دست آمد در حالي كه زهرا همچنان منكر قتل مي‌شد در بازرسي كيف دستي او دفترچه تامين

اجتماعي، دفترچه بانك و فتوكپي كارت ملي مقتول كشف شد.

سرهنگ عظيمي افزود: متهم به قتل كه ديگر هيچ راهي براي فرار نداشت لب به اعتراف گشود و جزييات قتل دوست خود با اسيد را تشريح كرد. زن جوان درباره انگيزه‌اش از اين جنايت اظهار داشت؛ من و فاطمه دوستان قديمي بوديم. من قرار بود با پسر جواني به نام سهيل ازدواج كنم و با او قول و قرار ازدواج گذاشته بودم، فاطمه نيز قرار بود با پسري به نام ايمان ازدواج كند اما چندي قبل رابطه آنها با مشكلاتي روبه‌رو شد و ايمان تصميم گرفت از فاطمه جدا شود. بعد از اين اتفاق متوجه شدم فاطمه تماس‌هايي با سهيل داشته و قصد دارد با او دوست شود، براي اينكه سهيل را از دست ندهم تصميم به قتل فاطمه گرفتم. شب حادثه همراه ايمان سراغ فاطمه رفته و به بهانه حرف زدن او را به محلي خلوت در سه‌راه مهديه كشانديم. در آنجا من به بهانه پنچري لاستيك توقف كرده و بعد روي صورت و بدن فاطمه اسيد پاشيدم، چند ساعت بعد نيز براي اطلاع از وضعيت وي به بيمارستان رفتم.

رييس پليس آگاهي استان مازندران در پايان خاطرنشان كرد: هم‌اكنون تحقيقات از متهمان ادامه دارد و قاضي پرونده براي هر دوي آنها قرار قانوني صادر كرده است. زهرا مدعي است كه به‌تنهايي مرتكب قتل شده كه نقش ايمان در اين جنايت در دست بررسي است. از سوي ديگر تحقيقات درباره انگيزه اين جنايت ادامه دارد.
نظرات بینندگان