arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲

رحمتی: به وزارت ورزش باختیم/ اصفهانی‌ها در فدراسیون نفوذ دارند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سنگربان تیم فوتبال استقلال بعد از باخت تیمش انتقادات تندی را نسبت به تماشاگران اصفهانی و وزارت ورزش مطرح کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سید مهدی رحمتی که بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان به شدت از رفتار تماشاگران اصفهانی ناراحت بود، در جمع خبرنگاران در این‌باره مدعی شد: این تماشاگران همان‌هایی هستند بخشی از آنها که دو سال تمام در اصفهان به من بدترین فحش‌ها را دادند و امشب هم آن را تکرار کردند. آنها شعارهایی دادند که لیاقت خودشان بود. من دو سال در این تیم زحمت کشیدم و قهرمانی را با آن تجربه کردم اما امروز فرهنگشان را یاد کشور دادند! جباری نیز چند سال برای استقلال بازی کرده اما امشب دیدید تماشاگرانمان چه رفتار خوبی با او داشتند.

دروازه‌بان استقلال در ادامه با تکذیب مسخره کردن لهجه اصفهانی‌ها مدعی شد: اصفهانی‌ها آن‌قدر در فدراسیون فوتبال نفوذ دارند که دو سال تمام بدترین فحش‌ها به من داده شد اما هیچ‌کس در فدراسیون نفهمید!

وی هم‌چنین درباره‌ی حرفی که قبل از زده شدن پنالتی به گوش هادی عقیلی گفت: هادی دوست صمیمی من است و با او شوخی داشتم.

رحمتی هم‌چنین با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: ما امروز بازی را به سپاهان نباختیم بلکه به وزارت ورزش واگذار کردیم چون همه در برنامه 90 رقم‌ها و پول‌های رد و بدل شده را در استقلال شنیدند ولی این تیم برای وزارت ورزش است. روزی که ما قهرمان شدیم یک نفر هم از آقایان در استادیوم نبودند. این سه امتیاز هم مبارک وزارت ورزش باشد.

سنگربان استقلال هم‌چنین با اشاره به این‌که تیمش مستحق باخت نبود، افزود: هنوز هفته‌ی دوم است و زمان زیادی به انتهای فصل مانده. ما مقابل سپاهان 7-6 موقعیت خوب داشتیم اما قربان خدا بروم که هیچ‌کدامشان تبدیل به گل نشد. ای کاش از این شانس‌ها به ما هم بدهند.

نظرات بینندگان