arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

كشف 300 كيلو ترياك در درگيري پليس اصفهان با سوداگران مرگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرهنگ «حسين حسين‌زاده» جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف 310 كيلو ترياك در درگيري ماموران انتظامي شهرستان نايين استان اصفهان با قاچاقچيان و شهادت يكي از ماموران وظيفه اين فرماندهي در اين رابطه خبر داد.

 به گفته سرهنگ حسين‌زاده روز دوشنبه هفتم مرداد ماه ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان نايين استان اصفهان حين كنترل خودروهاي عبوري به يك خودروي سواري سمند مشكوك و به آن دستور ايست دادند اما خودرو بدون توجه به ايست ماموران به راه خود ادامه داد.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان همچنين تصريح كرد: با توجه به احتمال حمل مواد مخدر توسط اين خودرو بلافاصله اكيپي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر، آگاهي و يگان امداد شهرستان وارد عمل شده و تمامي راه‌هاي تردد خودرو را مسدود كرده و با قاچاقچيان درگير شدند كه در اثر اين درگيري و براثر برخورد خودروي حامل مواد مخدر با يكي از ماموران وظيفه، پليس مبارزه با مواد مخدر به درجه رفيع شهادت نايل آمد.

وي افزود: سرانجام ماموران موفق به متوقف كردن خودرو و دستگيري دو قاچاقي شدند. در بازرسي از خودرو مقدار 310 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد. جانشين فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: در اين عمليات سه نفر ديگر از همدستان قاچاقچيان نيز شناسايي و دستگير شدند.
نظرات بینندگان