arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

حبس ابد مجازات آدم ربايي و 10 سال تجاوزبه 3 زن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آريل کاسترو، متهم پرونده آدم ربايي و تجاوز به ۳ زن در آمريکا به حبس ابد بدون امکان بخشش و بيش از هزار سال زندان محکوم شد.

کاسترو ۵۳ ساله، به مدت بيش از يک دهه در خانه خود در شهر کليولند در ايالت اوهايو، سه زن را زنداني کرده بود.قاضي دادگاه گفت که جنايات آقاي کاسترو به قدري وحشتناک است که او هرگز نبايد از زندان آزاد شود.کاسترو بدون اظهار پشيماني، اما تقاضاي پوزش کرد و اصرار داشت: «من يک هيولا نيستم. من مريض هستم. اعتيادم به پورنوگرافي، تاثير زيادي بر من گذاشته به حدي که بدون فکر عمل کرده ام و درک نمي کردم چه کار اشتباهي انجام مي دهم.»

ميشل نايت يکي از زنان ربوده شده، در دادگاه حاضر بود. او در دوران اسارت چندين بار باردار شده بود اما به دليل ضرب و شتم هاي آريل کاسترو و گرسنگي، نوزاد خود را از دست داده بود. او در سخنان تأثر برانگيزي گفت: «از اين لحظه به بعد، ديگر اجازه نداري به من بگويي من چه هستم و در مورد زندگي من تصميم بگيري. من به زندگي ادامه خواهم داد اما تو هر روز به مرگ نزديک تر مي شوي. من ۱۱ سال را در جهنم به سر بردم. جهنم تو تازه شروع مي شود.»آريل کاسترو به ۹۷۷ فقره جرم از جمله تجاوز، قتل و آدم ربايي متهم شده بود. دادستان هاي اين پرونده در ابتدا براي او خواستار مجازات مرگ شده بودند اما پس از توافق با وکلاي متهم، به حبس ابد او راضي شدند.

نظرات بینندگان