arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

رویانیان: برخی می‌گویند برنامه 90 را تحریم کنیم/ با این روند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از رویه‌ای که برنامه تلویزیونی نود پس از هفته اول لیگ سیزدهم نسبت به تیم فوتبال این باشگاه در پیش گرفته بود گفت: متاسفانه در این برنامه طوری در مورد داوری دیدار با تراکتورسازی صحبت شد که داور دیدار با ذوب‌آهن تحت تاثیر قرار گرفته بود. برخی به من پیشنهاد می‌کنند برنامه نود را تحریم کنیم.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتیجه تساوی که در دیدار جمعه شب پرسپولیس برابر ذوب آهن رقم خورد گفت: بازیکنان ما تلاششان را انجام دادند و می توانستند برنده این بازی باشند اما دوبار توپ به تیر دروازه خورد و در برخی صحنه ها نیز اتفاقاتی درون محوطه جریمه حریف رخ داد که داور نسبت به آنها توجهی نکرد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در این دیدار خاطرنشان کرد: سرمربی ذوب آهن نیز تاکید کرده بود که تیمش خوش شانس بوده برابر پرسپولیس شکست نخورده است. البته آنها هم تلاششان را کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما احساس می کنم اتفاقاتی که در برنامه هفته گذشته نود رخ داد روی داوری دیدار با ذوب آهن تاثیرگذار بود و داور یک پنالتی را برای ما نگرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در توضیح بیشتر این موضوع گفت: برخی دوستان به من می گویند که برنامه نود را تحریم کنیم اما من شخصا ارزش های بالای فردوسی پور را می دانم و در ذهنم این است که به طور حضوری با وی صحبت کنم. امیدوارم همانطور که ایشان دیگران را نقد می کند خودش هم نقد پذیر باشد و حرف‌هایی را که با او مطرح می کنم بپذیرد.

رویانیان افزود: ما اعتقاد داریم که باید در این برنامه نقد صورت بگیرد و حتی اگر علیه باشگاه هم حرف زده شود مهم نیست چرا که اعتقاد داریم وظیفه رسانه هاست که نقد کنند اما باید طوری صحبت کنند که باعث تخریب نشود و ذهن مردم را خراب نکنند. ما نباید مردم را نگران کنیم و طوری حرف بزنیم که برای باشگاه تبعات داشته باشد. برخی اظهار نظرها جبران ناپذیر است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: بعد از دیدار برابر تراکتورسازی در این برنامه آنقدر علیه داوری دیدار با این تیم صحبت کردند که داور دیدار با ذوب آهن تحت تاثیر قرار گرفت و یک پنالتی ما را نگرفت. ما از این بابت ضربه خوردیم. این نتیجه فشارهایی بود که از طریق برنامه نود به داوری وارد شد. این برنامه باید طوری عمل کند که به حدود دیگران لطمه وارد نشود. این درست نیست که رئیس فدراسیون فوتبال را روی خط می آورد و چند دقیقه بعد عضو هیات رئیسه را می آورد که علیه رئیس حرف بزند. با این روند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

محمد رویانیان در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: ما پیشنهاداتی داریم که می‌خواهیم حضوری با فردوسی پور مطرح کنیم. وظیفه ما این است که این حرف ها را حضوری مطرح کنیم و نقطه ضعف ها را بگوییم اگر که در این گفتگوها به نتیجه رسیدیم و مشکلات حل شد که هیچ در غیر اینصورت به تحریم برنامه نود فکر خواهیم کرد.

نظرات بینندگان