arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

فردا؛ تردد در اتوبان صیاد، میدان سپاه تا میدان بهارستان ممنوع است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری خبر داد.

سردار رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مراسم تحلیف رئیس جمهوری روز یکشنبه با حضور بیش از 50 نفر از سران و شخصیت‌های جهان و نیز صدها نفر از شخصیت‌های داخلی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که بر این اساس پلیس تدابیر ویژه‌ای را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با بيان اينكه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 14 تا 22 یکشنبه در تهران اعمال خواهد شد،‌افزود: از ساعت 14 روز یکشنبه در طول خیابان سپاه، جمهوری و بزرگراه صیاد، محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد و بر این اساس تردد از میدان سپاه تا بهارستان و شهید مصطفی خمینی تا چهار راه سرچشمه ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت 14 تا 19 روز یکشنبه ایستگاه متروی بهارستان بسته خواهد بود و فعالیت پایانه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی میدان بهارستان متوقف و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی از میدان بهارستان به چهارراه مخبرالدوله منتقل می‌شوند.

رحیمی در ادامه با اشاره به ممنوعیت‌های تردد در این روز اظهار داشت: از سمت شمال، از میدان سپاه به سمت جنوب تا میدان بهارستان تردد خودروها ممنوع است، همچنین از سمت جنوب، خیابان شهید دیالمه از خیابان امیرکبیر به سمت شمال و در تقاطع سرچشمه از تردد وسایل نقلیه به سمت شمال جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین ممنوعیت‌های تردد از سمت غرب از خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق و در سایر خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان جمهوری شرقی و میدان بهارستان ادامه خواهد داشت و خیابان اکباتان واقع در ضلع جنوب غربی میدان بهارستان از تقاطع ملت به سمت میدان بهارستان مسدود خواهد بود و نیز از سمت شرق، خیابان مجاهدین اسلام حد فاصل خیابان ایران و میدان بهارستان بسته خواهد بود.

رحیمی با اشاره به مسیرهای جایگزین افزود: خودروهایی که قصد دارند در مسیر صیاد از شمال به جنوب تردد کنند، در میدان سپاه با دو طرفه شدن خیابان طالقانی می‌توانند از طریق این خیابان و پادگان ولیعصر(عج) به خیابان شریعتی رفته و آن جا به سمت شمال یا جنوب ادامه مسیر دهند و نیز رانندگانی که قصد تردد در مسیر جنوب به شمال از  ضلع شرقی محدوده را دارند، می‌توانند وارد خیابان ایران و زرین خامه شوند و از آن جا به سمت شمال یا غرب تعیین مسیر کنند.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت 17 تا 22 روز یک‌شنبه در اطراف کاخ موزه سعدآباد و خیابان‌های اطراف کاخ موزه از جمله خیابان جاودان، طاهری و ملکی محدودیت کامل تردد اعمال می شود.

رحیمی خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم همانند گذشته با پلیس همکاری کنند و روز یکشنبه نیز به منظور جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی با توجه به محدودیت‌های اعمال شده از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری و با ماموران راهور همکاری کنند.
نظرات بینندگان