arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲

کامران دانشجو: دانشگاه احمدی‌نژاد تحت عنوان دانشگاه جامع بین‌المللی فعالیت می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزیر علوم گفت: دانشگاهی به نام دانشگاه ایرانیان وجود ندارد و دانشگاه مصوب شده تحت عنوان دانشگاه جامع بین‌المللی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش فارس، کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نشست صمیمانه با خبرنگاران گفت: دانشگاهی به نام دانشگاه ایرانیان وجود ندارد. دانشگاهی که به عنوان دانشگاه احمدی‌نژاد مطرح می‌شود دانشگاهی است که در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تحت عنوان دانشگاه جامع بین‌المللی مطرح شده است.

وی افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این دانشگاه به وزارت علوم مرتبط نمی‌شود و در خود شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است و جالب اینکه در روز تصویب این مصوبه من در شورا حضور نداشتم.

وزیر علوم در ادامه خاطرنشان کرد: در تبصره اساسنامه تصویب شده نوشته شده که اساسنامه باید به تصویب وزیر علوم و وزیر بهداشت برسد و طبق این اساسنامه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به دست من رسید.

دانشجو با اشاره به رفع نواقص این اساسنامه تصریح کرد: پس از ابلاغ اساسنامه به بنده آن را خواندم و ایراداتی که به آن وارد می‌شد را زیر نظر مجموعه آموزشی برطرف کردیم. طی دو رفت و برگشت ایرادات برطرف شد و این اساسنامه بار دیگر به شورا ارسال شد.

دانشجو در پایان تأکید کرد: در تمام جلسات احمدی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت مؤسس دانشگاه جامع بین‌المللی حضور داشت و در تمامی جلسات حضور او به عنوان رئیس‌جمهور کشور مطرح نبود.

نظرات بینندگان