arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲

دایی: میزبانی در هفته‌های اول جالب نیست/ نمی‌خواهیم کارمان به اما و اگر کشیده شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه محمود یاوری استاد همه مربیان است و همه شاگرد او هستیم، گفت: از دقیقه اول بازی با مس کرمان دنبال گلزنی و رسیدن به 3 امتیاز مسابقه هستیم و برای رسیدن به این هدف باید با تمرکز بالا به فکر نتیجه‌گیری باشیم. می‌خواهیم از همین هفته‌های اول امتیازات را جمع کنیم تا در پایان لیگ کارمان به اما و اگر کشیده نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر مس کرمان در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور که بعد از ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی خیلی سختی با مس کرمان داریم و باید بگویم محمود یاوری اسطوره و استاد ما است.

وی با اشاره به اینکه تیم مس کم کم به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود، خاطرنشان کرد: از دقیقه اول دنبال گلزنی و رسیدن به 3 امتیاز مسابقه هستیم و برای رسیدن به این هدف باید با تمرکز بالا به فکر نتیجه‌گیری باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برگزاری 6 دیدار آینده این تیم در تهران اضافه کرد: شاید میزبانی در اول فصل خوب باشد اما از یک نظر هم جالب نیست زیرا تیم به هماهنگی لازم نرسیده است. دوست داشتیم با آمادگی کامل میزبان حریفان بودیم. البته دنبال نتیجه گرفتن در داخل و خارج از خانه هستیم که این خیلی مهم است. در این رابطه باید حداکثر امتیازات دیدارهای خارج از خانه را هم بگیریم تا کارمان در آخر فصل به اما و اگر نکشد.

وی در ادامه تصریح کرد: درست است در این دو بازی گل نخوردیم که حاصل تلاش همه تیم است نه خط دفاعی. در خط حمله نگرانی نداریم زیرا به مرور زمان مشکلات‌‍مان در خط حماه را می‌توانیم حل کنیم. البته باید توازن بین خطوط‌‎ مختلف تیم برقرار کنیم. اگر در دوبازی اخیر دقت کرده باشیم، دلالیل ناکامی ما دقت نکردن در نواختن ضربات نهایی بوده است.

دایی در مورد معرفی سلطانی‌فر به مجلس برای جلب رای اعتماد برای تصدی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: شناختی از سلطانی‌فر ندارم اما امیدوارم مدیران سعی کنند به ورزش نگاه جدی داشته و گول نتایج را نخورند. بطور مثال در لندن به جز دو رشته که مدال گرفتیم، در بقیه رشته‌ها ناکام بودیم که باید مشکلات آنها را حل کنیم.

وی با بیان اینکه کار سلطانی‌فر در صورت رای آوردن در مجلس سخت است، اضافه کرد: مردم از دولت انتظار بالایی دارند. قطعا با موفقیت در ورزش نشاط جامعه بالاتر خواهد رفت. وزیر آینده ورزش باید نشاط را به جامعه بازگرداند زیرا با نتیجه گرفتن در عرصه‌های بین‌المللی نشاط جامعه بیشتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کسر امتیاز از تیم‌های متخلف یادآور شد: من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم اما مطمئنا باشگاه‌ها در سالم سازی محیط و جو سالم ورزشگاه‌ها نقش بسیار مهم دارند. اینکه باشگاه‌های تنها اسم فرهنگی یدک بکشند، درست نیست.

وی با اشاره به اینکه باشگاه باید در انتخاب مشوقان بیشتر دقت کرده زیرا در اینصورت 50 درصد مشکلات کم می‌شود، در مورد انتقادش از عملکرد داوری اظهار داشت: قوانین تغییر نمی‌کند اما ای کاش همه برداشت یکسان و یکنواختی از قوانین داشتند، نه اینکه در یک مسابقه خطایی انجام شده و بازیکن را اخراج کنند و در دیداری دیگر خطای جریمه‌ای برای خطای شدید‌تر از آن در نظر نگیرند

دایی با تاکید بر اینکه دنبال تخریب کردن کسی نبوده و نیست، افزود: اگر داوری خوب قضاوت کند، هم به فوتبال کمک خواهد شد و هم باعث آرامش بیشتر ما می‌شود. در این شرایط امیدوار در بازی با مس کرمان هم داور به دور از مسائل حاشیه‌ای قضاوت خوبی داشته باشد.

وی در مورد اعتراض تیم‌ها به توپ‌های آلشپرت تاکید کرد: این توپ‌ها برای سال 2007 است که از رده خارج شده است. این توپ‌ها در لیگ ایران بعد از 5 سال استفاده می‌شود که فاصله بین تولید و استفاده روی توپ‌ها اثر منفی گذاشته است. از دید ما ورزش‌ها توپ‌ها استوک یعنی رده خارج شده است. شاید برای این توپ‌ها 2-3 دلار بیشتر نگرفته‌اند.(دایی این جمله را به شوخی گفت)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآورد شد: در لیگی که تیم ملی آن به جام جهانی صعود کرده است، توپ‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی 2006 استفاده می‌شد، باید مورد بهره برداری قرار گیرد. خدا وکیلی در کجا توپی با این شکل و شمایل و رنگ نارنجی دیده‌اید. شاید تولید توپ‌ها طول کشیده است اما مردم فهیم هستند و نباید از به شعور آنها توهین کرد. شاید مسئولان آلشپرت علم و غیب داشتند و توپ‌ها را از آن زمان برای امروز تولید کرده‌اند.

وی در مورد اعتراض و انتقادهای صورت گرفته نسبت به لباس‌های این تولیدی هم تاکید کرد: به علت اینکه خودم تولیدی داریم، درست نیست در مورد این مسئله بیش از این صحبت کنم.

دایی در پایان در مورد احتمال میزبانی سایپا در بازی هفته آینده با پرسپولیس هم گفت: به نظرمن همه تیم‌ها حق میزبانی دارند. من سال قبل گفتم و نظرم هم در این خصوص عوض نمی‌شود که تیم‌هایی مانند سایپا، نفت و راه‌آهن باید حق‌شان در میزبان داده شود. در این خصوص مشکلی نداریم و با جان و دل بازی ‌می‌کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و مس کرمان در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 22:15 دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان