arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲

نظرمثبت نمایندگان به برنامه‌های سلطانی‌فر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: مقداد نجف‌نژاد، در خصوص نشست امروز سه شنبه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی حسن روحانی به مجلس برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان مطلب فوق گفت: جلسه بسیار خوبی با ایشان برگزار کردیم و نمایندگان و اعضای فراکسیون هم در این جلسه دیدگاه‌های ایشان را در مورد مسائل مختلف پرسیدند که ایشان هم پاسخ‌های بسیار خوبی داد.

وی برنامه‌های ارائه شده از سوی سلطانی‌فر را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌های ایشان انتظارات نمایندگان مجلس را برآورده می‌کند زیرا هم ورزشی بوده‌اند و هم سابقه مدیریتی بسیار خوبی دارند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا سلطانی‌‌فر می‌تواند برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان از مجلس رای اعتماد بگیرد، اظهار داشت: بله بنده امیدوارم ایشان بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد زیرا نظرم به برنامه‌های و نظرات ایشان کاملا مثبت بود.

وی در مورد اینکه سلطانی‌فر می‌تواند مشکلات ورزش را برطرف کند، تاکید کرد: احساس می‌کنم اگر به ایشان کمک شود، می‌تواند در ورزش عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.

نجف‌نژاد که رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال است، انتظاراتش از وزیر ورزش و جوانان آینده را اینگونه عنوان کرد: وزیر آینده باید از ظرفیت‌های ورزش استفاده کرده و به بخش خصوصی هم بیشتر بها دهد.
نظرات بینندگان