arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲

بروجردی: وزرای پیشنهادی اطلاعات و دفاع از مرز کمیسیون امنیت ملی گذشتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزرای پیشنهادی اطلاعات و دفاع با حضور در جلسه این کمیسیون برنامه های خود را تشریح کردند که نظر کمیسیون در مورد وزارت این افراد مثبت است و می توان گفت آقایان علوی و دهقان نیز از مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عبور کردند.

علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ به جلسه عصر امروز (سه شنبه ۱۵ مردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزرای پیشنهادی اطلاعات و پشتیبانی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: آقایان سید محمد علوی و حسین دهقان به عنوان وزرای پیشنهادی کابینه آقای روحانی در این جلسه حضور داشتند.
 
وی افزود: وزرای پیشنهادی اطلاعات و دفاع برنامه های خود را تشریح کرده و همچنین نقطه نظرات سایر اعضای کمیسیون امنیت ملی را گوش دادند.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: به دلیل اهمیت موضوع و حساسیت وزارتخانه های ذکر شده سایر نمایندگان مجلس نیز در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند.
 
بروجردی در ادامه خاطرنشان کرد: نظر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص وزرای پیشنهادی و برنامه های آقایان علوی و دهقان مساعد است و می توان گفت آقایان علوی و دهقان نیز از مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عبور کردند.
 
گفتنی است؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی عصر روز یکشنبه ۱۴ مردادماه پس از پایان مراسم تحلیف خود اسامی وزیران پیشنهادی دولت یازدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

نظرات بینندگان