arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

خودکشی بعد از قتل همسر در خیابان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مردی بعد از اینکه همسرش را در خیابان به قتل رساند، به زندگی خودش پایان داد.

 به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23 شامگاه دوشنبه فردی در تماس با پلیس 110 از وقوع درگیری خونین در یکی از خیابان‌های فرعی کوی‌نصر خبر داد. وقتی ماموران و امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند پیکر خونین زن و مردی میانسال را دیدند که وسط خیابان افتاده بود. امدادگران بعد از معاینه زن اعلام کردند او فوت شده است اما مرد ناشناس هنوز زنده بود و به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد. ماموران در ادامه به تحقیق از دو پسر جوان پرداختند که شاهد این حادثه بودند.

آنها گفتند: ما داشتیم از خیابان رد می‌شدیم که شنیدیم از خودرویی که کنار خیابان پارک شده، صدای جیغ‌های زنی بلند می‌شود. نزدیک‌تر رفتیم و دیدیم مردی با دستگاه شوکر به زن مرتب ضربه می‌زد.

آن زن در یک لحظه توانست در خودرو را باز و فرار کند اما مرد راننده نیز پیاده شد و درحالی‌که چاقویی در دست داشت دنبالش دوید و از پشت چند ضربه به زن زد و سپس خودزنی کرد.دو جوان مدعی شدند در لابه‌لای صحبت‌های این زن و مرد حرف‌هایی درباره خیانت شنیده‌اند. در حالی‌که تحقیقات پیرامون این جنایت ادامه داشت ساعت 3بامداد دیروز از بیمارستان خبر رسید

مرد میانسال نیز به‌دلیل شدت جراحات، جانش را از دست داده است. کارآگاهان با بررسی خودرویی که دو قربانی سوار بر آن بودند، فهمیدند این زوج 49 و 50 ساله‌ هستند که یک فرزند پسر نیز دارند. تحقیقات نشان داد این زوج از پیش اختلافاتی با یکدیگر داشتند اما هنوز دلیل وقوع جنایت روشن نشده است.
نظرات بینندگان